Waar leuke babykleertjes voor een jongen?

Hoihoi,

Ja, heeeeel herkenbaar, ik heb twee jongens, weet er alles van!
Maarrrrrr ik weet ook nog een leuke webwinkel WWW.lievebeebie.nl. Leuke kleertjes (ook voor meisjes trouwens!) Allemaal nieuwe kindermerkkleding voor een superlage prijs. Tot maat 92 volgens mij. Vaak heb je de volgende dag al je kleding in huis (met klein kadootje, bv sokjes). Als je je abonneert op de nieuwsbrief krijg je altijd nog 10% korting extra, regelmatig wordt er nieuwe kleding op de site geplaatst. Een aanrader dus! Voor mijn jongens koop ik nu ook veel bij de H&M, maar voor babykleding voor jongetjes vind ik het niet zo leuk.

groetjes

Hoi,

Ik heb 2 weken geleden bij de Wibra erg leuke shirtjes en een broekje gekocht, een beetje marine look.
Je moet inderdaad erg goed zoeken.

Succes

groeten
Jama

Welkom in de mannenwereld

Voor jongens is het nu eenmaal stukken moeilijker
om kleertjes voor te kopen!
Het leuke, kost vaker al een stukje meer
dan wat je bij zeeman en wibra kwijt bent.

Wij shoppen heel graag bij www.brinn.nl
daar verkopen ze ook de boxpakjes
van petit beteau; heel fijn merkje!

Ook leuk is www.olliewood.nl  daar verkopen
ze jottum voor jongentjes,
ook outlet; dus wat goedkoper.

En www.kleertjes.nl is hier favoriet,
hebben ze vanalles,
van goedkoop naar duur.

Verder is H&M ook leuk hoor!
Maar valt altijd zo groot!

Weet nog wel een leuk merk wat klein valt;
imps en elfs, maar heb geen idee
waar je dat online kunt bestellen.
Ons kleine ventje, droeg bijvoorbeeld
van  LIEF! de maatjes 44, en van imps en elfs
paste ie ook maatje 50;
kun je nagaan hoe klein die pakjes zijn.
Heb er nu weer een hele lading van in de kast
liggen, 8 pakjes in maat 50 hihi,
erg verslavend merkje hoor!
Hier verkopen ze dat in de stad gewoon,
je kunt het ook bij de kidsfactory kopen.

Succes!

Hoi,

Iedereen zijn voorkeur natuurlijk, maar eerlijk gezegd vind ik het voor jongens veel makkelijker om leuke dingen te kopen dan voor meisjes.
Ik heb namelijk een hekel aan rose, roesjes, etc...
Nee geef mij maar stoere, sportieve jongenskleding. En inderdaad niet die met een poppetje of zo erop, maar er is voor jongens een enorme keuze.

Via internet kun je uitstekend slagen bij het al eerder genoemde www.kleertjes.com, maar nog leuker vind ik www.kinderkleding-tekoop.nl
Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief bij beide, geven ze al vroeg in het voor en najaar aan dat er kortingen komen. Bij uitstek het moment om je slag te slaan.
En ruilen gaat heel soepel is mijn ervaring.  

Hoi,

Eén van de meiden had het over Imps en Elfs... Op www.lievebeebie.nl verkopen ze dat merk ook, ik weet alleen niet in welke maten precies. Is echt een tof merk... fijne stofjes van goede kwaliteit!

doeiiii

Hoi allemaal,

Leuk die tips voor websites. Ik ga eens neuzen bij de verschillende sites. Toevallig heb ik laatst ook wat besteld bij www.lievebeebie.nl. En is mij idd ook erg goed bevallen, leuke kleertjes en snel en correct geleverd.

Terug
Bovenaan