Waar leuke taarten te bestellen?? Iemand tips?

Ons ventje is volgende week zondag jarig, we willen graag een leuke taart bestellen, eventueel ook met een foto er bij op.
Heeft iemand tips waar ik een leuke taart kan bestellen?

Alvast bedankt!!

Liefs
Janet
Mv Jurian 06-07-2007
 
Hoi!

Ik heb voor de verjaardag van Birgit een taart bij de hema besteld ( vier het de 5e). Je hebt daar leuke taarten en je kan er ook een foto op laten afdrukken. Gewoon op hema.nl bij online shops. Meer moeders hier op t forum heb ik er al over gehoord. Je moet t dan wel nu bestellen want anders ben je te  laat denk ik.
ook kun je eens op www.taartenwinkel.nl kijken, heb er geen ervaring mee maar die bezorgen ook en hebben ook de optie afbeeldingen op de taart te zetten.
Oja bij de hema moet je m wel ophalen dus al ie niet in de buurt zit gaat dat niet.

Ik weet dat je bij sommige supermarkten ook de mogelijkheid hebt zo'n taart te bestellen met een foto erop.

Succes, Evelien
 
Hoi Janet,

Ik heb mijn taart besteld bij www.cakeandco.nl maar dat heb ik ruim 4 maanden voor haar verjaardag al gedaan anders ben je daar te laat. De taarten van de Hema worden door forum mama's veel besteld. Die kunnen met foto en zijn betaalbaar. Anders bij een bakker in de buurt, die hebben vaak ook hele leuke taarten en ook de optie voor een eigen foto. Succes!!

groetjes Linda
 
Hoi Linda,

Net ff op de site gekeken, maar wauw wat een te gekke taarten!!!!! Ben heel benieuwd wat voor taart jij hebt besteld... Maar dat duurt nog ff he!!!!

Gr. Ilone
 
quote: Ilone75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-06-2008 16:05:15'));

Hoi Linda,

Net ff op de site gekeken, maar wauw wat een te gekke taarten!!!!! Ben heel benieuwd wat voor taart jij hebt besteld... Maar dat duurt nog ff he!!!!

Gr. Ilone




Hoi Ilone,

Het duurt inderdaad nog super lang . Maar ik heb een stapeltaart voor 50 personen besteld. Het thema van de taart is elfjes. Er komt op de bovenstelaag een geboetseerd elfje en op de andere lagen "platte"elfjes. Er komen ook nog vlinders en bloemen op. Ik ben zo ontzettend benieuwd. Maar dus nog even wachten. Ik heb echt heel erg veel zin in het feest maar geniet er ok nog wel van  dat Marissa nog zo klein is. Een beetje dubbel dus. Is jouw kleine al jarig geweest of heb je ook nog iets om naar uit te kijken?

groetjes Linda
 
Hoi,
ik heb onze taart ook bij de Hema besteld:



Hij was voor 25 personen en kostte € 30,=. Je kan een foto erop plaatsen en een kader/tekst. Kan tot 2 dagen voordat je hem wilt ophalen besteld worden.

Groetjes van Sonja
 
Hoi hoi,

Ik heb zelf een taart gemaakt bij een taartenworkshop en ga nog zelf een cake bakken en bewerken en heb ook nog een taart van de Hema besteld! Daar kan Rik lekker in dabberen!!

X Saskia
mv RIk 04-07-07
 
Hoi,
Wij hebben uiteindelijke echt hele leuke paddestoelen taart voor onze dochter besteld bij Hippe Taarten. Ze hebben heel veel leuke taarten voor kinderen. Kijk eens op https://hippetaarten.nl/taarten/kindertaarten.
Groet,
Christiaan
 
Terug
Bovenaan