Waar ligt bij jullie de grens??

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2007 20:48:37'));

Ik las overigens nog wel een opmerking die me in het verkeerde keelgat schoot;
Iemand beweerde dat er straks een generatie kinderen is die problemen gaan krijgen omdat ze op een kdv hebben gezeten..
Dat is toch allang achterhaald en erg kortzichtig, vind ik.

Groetjes Sil

Ik heb ff je quote ingekort
Tja, ik zit dan (nog) in de ziekte wet, en kan daar dus nu niet over meepraten.
Straks probeer ik werk te zoeken in de avond-weekend (voor zover mogelijk)
en op vrijdag is het ook geen probleem.

Maar ff als reactie op je quote: tja.. dat zeiden ze van mijn generatie ook.. (75 geboren) ik zou een fast-food kindje zijn... De generatie na mij werd als sleutelkindje bestempeld... en zou ook de `verziekte` generatie zijn... lét wel... dit zijn niet mijn woorden....
Oh ja, en mijn vader zijn generatie (60er jaren) zou helemáál de weg kwijt zijn... hahaha.
Ze verzinnen elke keer wat joh!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Dit onderwerp is toen ook  al zoveel in het nieuws geweest en onderzocht en onderzocht.. En daar was juist uitgekomen dat kinderen die op een kdv hebben gezeten waardevolle dingen meenemen het leven in.
Als je geen ervaring hebt met een kdv, moet je er ook niet zo'n verkeerd oordeel over vellen.
Maar goed, het is wel een vrij heftige discussie geworden daar op het najaar-forum.
En ook hier geldt weer; leven en laten leven...
Sil

Leuk om te lezen hoe iedereen erover denkt!
Maar inderdaad, het is ieder zijn eigen keuze en dat moeten we respecteren! Ook al ben ik het echt niet overal mee eens, we zijn allemaal verschillende mensen met verschillende situaties.
Ben blij dat het hier allemaal rustg word "besproken", zonder meteen te oordelen!

En sil, ben het helemaal met je eens dat een kdv er is voor mensen die werken! Ik kan er ook niet goed tegen als mensen hun kind brengen terwijl ze thuis zijn..
Alhoewel, ligt ook wel aan de situatie hoor. Als het kind bijvoorbeeld al 4 of 5 dagen komt, en ze hebben dan eens vrij en hij/zij word toch gebracht vind ik dat echt niet kunnen!
Maar als het kind normaal 1 of 2 keer komt, en ze brengen het kind dan eens omdat ze iets moeten dat gewoon makkelijker zonder kinderen gaat (zoals eens een middag winkelen ofzo) dan vind ik het weer wel kunnen...
Snap je het nog??
Oh oh, nu ben ik zelf hier volgens mij ook een beetje aan het oordelen....niet mijn bedoeling hoor

Ach, aan een beetje oordelen ontkom je niet. We zijn allemaal andere mensen met een andere mening.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor 4 dec. Er zit idd nog wel een verschil tussen.
Maar toch vind ik dat een kdv niet gebruikt moet worden voor een middagje winkelen. Ik winkel altijd als mijn vriend thuis is en ga mijn kids er niet voor weg brengen, of ik neem ze mee. En er zullen heus wel situaties zijn waarbij er niet zo snel een andere oplossing voor is.
Maar ook dan kan er verschil tussen zitten; breng je je kind van vroeg tot laat als je zelf thuis bent of breng je je kind laat en haal je het lekker vroeg op?!
Maar voor alle duidelijkheid; Dit is mijn MENING.
Ik ben door alle jaren op een kdv misschien ook wel een beetje bevooroordeeld.
Sil

Terug
Bovenaan