A
Anoniem
Guest
quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2007 20:48:37&apos
);
Ik las overigens nog wel een opmerking die me in het verkeerde keelgat schoot;
Iemand beweerde dat er straks een generatie kinderen is die problemen gaan krijgen omdat ze op een kdv hebben gezeten..
Dat is toch allang achterhaald en erg kortzichtig, vind ik.
Groetjes Sil
Ik heb ff je quote ingekort
Tja, ik zit dan (nog) in de ziekte wet, en kan daar dus nu niet over meepraten.
Straks probeer ik werk te zoeken in de avond-weekend (voor zover mogelijk)
en op vrijdag is het ook geen probleem.
Maar ff als reactie op je quote: tja.. dat zeiden ze van mijn generatie ook.. (75 geboren) ik zou een fast-food kindje zijn... De generatie na mij werd als sleutelkindje bestempeld... en zou ook de `verziekte` generatie zijn... lét wel... dit zijn niet mijn woorden....
Oh ja, en mijn vader zijn generatie (60er jaren) zou helemáál de weg kwijt zijn... hahaha.
Ze verzinnen elke keer wat joh!!
Groetjes Debby mv B'Elanna
Ik las overigens nog wel een opmerking die me in het verkeerde keelgat schoot;
Iemand beweerde dat er straks een generatie kinderen is die problemen gaan krijgen omdat ze op een kdv hebben gezeten..
Dat is toch allang achterhaald en erg kortzichtig, vind ik.
Groetjes Sil
Ik heb ff je quote ingekort
Tja, ik zit dan (nog) in de ziekte wet, en kan daar dus nu niet over meepraten.
Straks probeer ik werk te zoeken in de avond-weekend (voor zover mogelijk)
en op vrijdag is het ook geen probleem.
Maar ff als reactie op je quote: tja.. dat zeiden ze van mijn generatie ook.. (75 geboren) ik zou een fast-food kindje zijn... De generatie na mij werd als sleutelkindje bestempeld... en zou ook de `verziekte` generatie zijn... lét wel... dit zijn niet mijn woorden....
Oh ja, en mijn vader zijn generatie (60er jaren) zou helemáál de weg kwijt zijn... hahaha.
Ze verzinnen elke keer wat joh!!
Groetjes Debby mv B'Elanna