Waar luisteren ze naar? Muziek!!

Sinds afgelopen week hebben we hier de dvd van Kinderen voor Kinderen in huis (the best of 25 jaar kvk) en het is een MEGAhit.

Ze willen de hele dag niks anders op en er word volop meegezongen en gedanst. Mijn kindjes hebben blijkbaar helemaal niks met  het studio100 aanbod (zelfs van K3 worden ze niet warm helaas), maar kinderen voor kinderen is het helemaal.

En mama? Die vind het geweldig hahahaha. Jeugdsentiment met een gooische Rrrrr!

Waar zijn jullie dames en heren helemaal dol op momenteel?

Liefs
Susan

Echt een favo is er niet maar liedjes van sesamstrtaat hoort hij graag en ook kinderdisco en kabouter plop.

Maar op dti moment zijn in de auto de verthaaltje van jip en jannenke echt een hit. Ik vind ze strond vervelend maar ja.

Tess begint op alle muziek te springen en dansen maar favoriet is toch wel de muziek van K3 en dan vooral kusjesdag.
De dvd vindt ze niets maar de muziek wel.

Liefs sandra

Nou Linde danst op alle muziek (rondjes draaien) en Roos ook.
Al is K3 wel favoriet, Roos heeft ook de oplossing voor het vertrek van Kathleen, ze gaat zelf wel mee dansen en zingen!!!
Maar ook Djumbo en Chipz worden veel gedraaid, in de auto zijn Nijntje op vakantie en een cd van VOF de kunst favoriet, vooral de laatste wordt uit volle borst meegezongen en ze weten precies wanneer welk nummer komt.
Ik weet de naam zo even niet (ligt in de auto uiteraard!) maar het is een cd die ik ooit bij de Hema heb gekocht en oa Guus Meeuwis en Carice van Houten zingen ook mee, super cd!!!
We hebben ook een cd van kinderen voor kinderen, heerlijk om mee te zingen maar erg vervelend als je dan de hele dag "..een wijsje in je hoofd... hebt".
Het leuke van kvk vind ik dat kinderen de sfeer van een nummer ook helemaal voelen, natuurlijk door de muziek en tekst maar dat zegt ze niet altijd heel veel.
Zo vindt Roos het nummer mijn broertje in mongool heel zielig.

Enne ik moet bekennen dat ik zelf al die muziek ook heerlijk meezing, lekker heel hard!!!

groetjes Daniëlle.

Hier is die cd van Kinderen voor Kinderen ook helemaal favoriet (dat is die met rode voorkant toch?) Lydia kent het eerste schijfje helemaal uit haar hoofd, weet tijdens liedje 8 al precies welk liedje erna komt enzo. De hondedrol moet ik altijd uitzetten, die vindt ze raar, maar de meidengroep, waanzinnig gedroomd, klits klets klats, de kerstezel, vuur en vlam en bikkelbikkelhard zingt ze lekker hard mee!
K3 is ook leuk, net als wat christelijke cd's, maar deze kennen we dus al helemaal uit het hoofd (heb hem ook al een paar jaar). geloof dta ik het 2e schijfje maar eens in de auto ga leggen, hoor ik ook eens iets anders

Hiya Mommas!

Hier is alweer een hele tijd een nummer zwaar favoriet. We hebben iTunes op de TV en Max kan dan zelf kiezen welke liedjes hij wilt horen. Nu hebben we zo ongeveer 10.000 liedjes, en hij luistert er maar naar een!!! Wel 6 keer achter elkaar haha. Eerst vond ik het ook zo'n leuk nummer maar dat leuke is er inmiddels wel van af. Het is het nummer Black & Gold van Sam Sparro.
Hij gaat bij de eerste klanken van het nummer direct zijn trommeltje halen en staat dan heel serieus mee te drummen en te dansen. 'T is maar goed dat ie er dan zo schattig uitziet anders had ik dat liedje inmiddels allang gedelete. :)

Ajuus, ilja

Als ik tegenwoordig een cd voor Julian opzet dan is hij er na 1 of 2 nummers al weer flauw van. De cd van muziekles heeft het een tijd lang erg goed gedaan. Dat is een live verzameling van de les, dus met het zingen en springen van de kindertjes erbij.
Alleen voor Enrique Iglesias, Can you hear me, mag de radio harder en wordt er stevig bij gesprongen. En zelf(verzonnen) liedjes zingen is momenteel hot hier. En als ik dan inhaak krijg ik te horen: nee, mama, ikke zingen!

Groetjes,
Ellen

Terug
Bovenaan