Waar luisteren ze naar? Muziek!!

de liedjes van de Dalton sisters........begint madam meteen te dansen en te springen. MAARR de wijsneus danst alleen als ze een jurk of rokje aanheeft..........Meike heeft vaak een broek aan en die kan dan dus niet dansen zegt ze....

hier is muziek helemaal hot. Sterker nog... meneer doet de radio aan anders is het zo stil (nou ja...).
Maar favo is meelallen op Ome Willem, Kusjesdag en Mega Mindy.
En wat hij helemaal wow vindt is techno/house. Hij is helemaal gek van Scooter  en van hip hop gaat Enzo helemaal uit zijn plaat.

Echt heel maf..... hi hi hi

liefs
di silva

Ook hier een grote fan van K3 en kabouter Plop.

Maar ook op het nummer "Bring me down" van Nikki schreeuwt hij hard mee en op het nananananana van Pink met "So what" nanananana't hij mee hahahaha

Toen het nummer "Rockstar" van Nickelback vaak op de radio was, ging hij er altijd flink op dansen en met z'n armen zwaaien.
Grappig dat ze ook dus eigentijdse liedjes kunnen waarderen hihi.

Groetjes happyM.

Delano is helemaal weg van de échte boem boem!
Dussss,party animals is hier erg in trek haha.
Vooral het nummer 'i want to be a hippie' is favoriet,maar dan wel mét clip dus op youtube.
Tja,wat zal ik ervan zeggen...hij heeft het iig niet van ons geerfd,al moet ik wel zeggen dat je best vrolijk wordt van dat soort muziek!

Oja,Oya lele van k3 vindt ie ook wel te pruimen!
Groetjes Tanja

Whaaaa , ik kan ze niet aanhoren die kinder-cds, vreselijk! Vooral als ze ook nog door kinderen gezongen worden, oeps...

Maar muziek hoort Stijn genoeg hoor; Coldplay in de auto en meezingen met Kylie of Madonna. Wij zijn absoluut niet musikaal onderlegd maar Stijn heeft het wel in zich. Hij tikt vaakt ritmisch mee, zo grappig.

Hai hai,

Hier is 'Njoy for kids- de allerbeste minidisco hits' een echt groot succes!
Gekocht op de camping afgelopen zomer! (je kunt ze ook bestellen op
http://www.njoyforkids.nl/webwinkel.html  trouwens)

Misschien kennen jullie de nummers: Tsjoe Tsjoe Wa, Hockey Cokey ook wel van de camping ozo!

Je kan helemaal mee doen met de liedjes en Jente krijgt er geen genoeg van.

en toch kan ik hem (mama niet) ook een plezier doen met de simpele kinder liedjes van met een hoepeltje erom! Ik wordt helemaal eng van die hoge stemmetjes altijd!!

Groetjes Fennie mv Jente

Nou die van mij is helemaal gek van Kidz-DJ! hehe en ik ook trouwens. op de cd zijn oude disco hits vertolkt naar Nederlandse teksten. lekker swingen is dat hoor!!!

Terug
Bovenaan