Waar mogen we je snachts voor wakker maken...

A

Anoniem

Guest
Ja ben benieuwd wat jullie zwakheden zijn...
En dan misschien een keer leuk om iets op te noemen wat niet over je kleintje gaat, want natuurlijk worden we allemaal in de eerste plaats graag wakken voor een doorgelopen poepbroek

of een glimlach van je kind....
Ik zal maar beginnen....niet raden:

Pannekoek met warme kersen en slagroom!

Liefs Nelleke

Werkelijk waar helemaal voor NIKS!!! Je mag me niet wakker maken
Mijn nachten zijn me zoooooo heilig. Als ze aan mn bed zouden staan, hoe goed ook bedoeld, schop ik ze echt naar beneden. Ohh ik kan dan zo chago worden

Mij mogen ze eigenlijk ook wel laten doorsnurken,word ook niet graag wakker gemaakt....nee ook niet voor iets leuks of het moet met Tess te maken hebben.Laat mij maar slapen!!Heerlijk....hahaha

Liefs Kitty en Tess

Lekker origineel: he-le-maal NERGENS voor, echt niet!! Ik ga vaak te laat naar bed, moet er veel te vroeg uit (ook na 3,5 jaar vind ik 07.00 uur, 7 dagen per week geen doen)... Dus die paar uur daartussen in: laat mij maar slapen!

Groetjes
Susan

ook ik wil gewoon lekker SLAPEN.................

schiet niet echt op met deze topic

Liefs sandra

Nou..... ik kan wel wat verzinnen hoor!
Ik ben dol op verrassingen, en vindt het dan ook helemaal niet erg om midden in de nacht "verrast" te worden. Heb ik het zo netjes omschreven? hahaha

Of bedoelde je : welk eten, Nelleke?

Echt helemaal nergens voor. Laat mij maar lekker slapen. Soms als ik Tijs hoor denk ik: Nee, nu even niet. En dan te bedenken dat hij zo goed doorslaapt ! En ons maar weinig stoort in onze slaap. Oftewel ik ben erg gehecht aan mijn nachtrust!
Maar nu niet denken dat ik Tijs dan maar laat huilen hoor! Ik ga natuurlijk altijd even bij hem kijken, om te zien wat er aan de hand is.

Groetjes,
mv Tijs

Ehhh sja, in principe voor niks, Maarrrrrrrrr
Als je me een lekkere suikerspin voorhoust, heb je kans dat ik wel even 10 minuten wakker wil blijven....

Liefs Annet

Terug
Bovenaan