Waar mogen we je snachts voor wakker maken...

Heb je effe?

- Carpaccio met pijnboompitten, pesto dressing en  parmazaanse kaas etc..
- Gerookte zalm op toast met kappertjes en uitjes..
- Kibbeling met knoflooksaus of gebakken sliptongetjes met (eigengemaakte)  frietjes!
- Broodje Filet Americain met uitjes
- Tiramisu
- Warme stroopwafel
- Milka Swing (vroeger Bisquit)
- Milch snitte (kennen jullie dat?)
- en en en..

Ik ben gek op lekker eten.. Zucht..
Iemand zin in een tafelgast? whahaha..

Dus daar mogen jullie me best voor wakker maken, als ik daarna maar weer gewoon lekker m'n bedje in mag om verder te slapen! Hahaha...

Godsamme,.. loop alweer te kwijlen..

Esmé mv Kay

Mij mag je overal voor wakker maken. Door mijn werk in de nachtdienst heb ik helemaal geen problemen met gebroken nachten!

Hahaha mamamiep,.. daarom,.. heb ik ook... Laat maar komen die hap hahahah!!

In eerste instantie dacht ik aan allemaal lekkere dingen, maar daarna las ik een paar van jullie berichtjes en toen dacht ik: IK WIL NERGENS VOOR WAKKER WORDEN GEMAAKT!

Groetjes,
Famke151

echt helemaal nergens voor laat mij maar slapen
vind het ook altijd erg vervelend als er 's nachts een uit bed komt voor het een of ander maar ja dat hoort er nou eenmaaal bij

groetjes saskia

Nou, dat wordt dan een klein clubje als we nog eens een meeting bij maanlicht houden!

Laat ook mij maar lekker slapen, zeker nu ik weer zwanger ben wil ik nergens wakker voor gemaakt worden. Bovendien mij krijg je niet eens wakker, zelfs Tijn niet, erg he? Gelukkig hoort Bart Tijn wel als hij eens een keer wakker wordt, maar ik niet. Dat wordt wat als Bart over een paar weken een week op cursus is..... Al zal ik dan wel lichter slapen omdat ik Tijn dan wel moet horen.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

Mijn eerste reactie is nergens voor, heerlijk een nachtje goed slapen, ik heb dat ook echt nodig.
Maar de meiden hoeven maar een kik te geven en ik ben wakker, ik vind het gek genoeg ook niet zo erg om er dan uit te gaan.
Het zijn hele goede slapers en als ze wakker zijn is er ook echt iets aan de hand.
Vannacht heeft de babyfoon blijkbaar niet goed op de oplader gestaan en na een paar uur gaat 'ie irritant piepen, ik heb daar dus doorheen geslapen en manlief werd er wakker van. En dan te bedenken dat hij niet wakker wordt van de kinderen, zou het dan toch het moedergevoel zijn???

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan