Hoi,
Tsja, ik zit met hetzelfde probleem.... Alle positiemode die ik tot nu toe gevonden heb, houdt op bij maat 48. Alsof vrouwen met een maatje meer maar niet zwanger mogen worden.... En als je dan wat vindt, is het twee keer zo duur. Zo oneerlijk!
Maar goed, Promiss heeft ook positiekleding. Gaat net als Miss Etam tot maat 48, of xxl, maar soms kun je net mazzel hebben dat er iets bij zit wat groot uitvalt. Ik weet niet uit welke regio je komt, maar hier in Enschede zit een winkel, Madres, en die verkoopt kleding tot maat 52. NIet goedkoop, maar ja, je moet toch wat.
Ze verkopen daar o.a. Noppies.
Ook is het misschien een idee om in "gewone" broeken bij de buik een stuk tricot te zetten (als je zelf handig bent met de naaimachine) of het te laten doen bij een ouderwetse kleermaker. Kost vaak niet eens zo heel veel.
Ook C&A verkoopt positiemode, welke maten weet ik zo niet precies, ik kon er zelf namelijk niet slagen, maar dat had meer te maken met de modellen dan met de maat. En bij Prenatal hoef ik het helemaal niet te proberen, die gaan maar tot maat 44/46. Oh ja, en in Nijverdal zit een speciaalzaak, De Reiger, die verkopen ook positiemode in grote maten.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel succes met zoeken!
Groetjes Lilian
27 weken zwanger