waar positiemode voor een maatje meer?

A

Anoniem

Guest
En eigenlijk een paar maatjes meer, heb gisteren bij de Miss Etam een broek maat XXL gepast en die was te klein :-(

Heeft iemand een tip waar je positiemode kan kopen als je normaal al in maat 48 zit??

Ik heb wel online wat winkels gevonden, maar ik wil het toch graag kunnen passen voor ik iets koop.

Bedankt voor het mee denken.

Groetjes
Chris

hoi
bij h&m kun je ook positie kleding kopen je moet daar maar eens kijken of er ook grote maten verkrijgbar zijn!
ze hebben zeker wel leuke kleding ik ben er ook geweest.
groetjes

9 weken zwanger

Volgens mij heeft miss etam ook maat 48. maar daar boven wordt het hopeloos. Ik heb het mijn vorige zwagerschap gedaan met een paar broeken en rokken  die een maatje of wat te groot waren en veel stiek hadden. Als je wel iets vind in een grote maat is het vaak 3x zo duur als wat ik normaal zou uitgeven voor een broek. Gewoon balen dus!
Maarreh als je iets vind, ik hoor het graag...

Hoi,

Tsja, ik zit met hetzelfde probleem.... Alle positiemode die ik tot nu toe gevonden heb, houdt op bij maat 48. Alsof vrouwen met een maatje meer maar niet zwanger mogen worden.... En als je dan wat vindt, is het twee keer zo duur. Zo oneerlijk!

Maar goed, Promiss heeft ook positiekleding. Gaat net als Miss Etam tot maat 48, of xxl, maar soms kun je net mazzel hebben dat er iets bij zit wat groot uitvalt. Ik weet niet uit welke regio je komt, maar hier in Enschede zit een winkel, Madres, en die verkoopt kleding tot maat 52. NIet goedkoop, maar ja, je moet toch wat.
Ze verkopen daar o.a. Noppies.
Ook is het misschien een idee om in "gewone" broeken bij de buik een stuk tricot te zetten  (als je zelf handig bent met de naaimachine) of het te laten doen bij een ouderwetse kleermaker. Kost vaak niet eens zo heel veel.
Ook C&A verkoopt positiemode, welke maten weet ik zo niet precies, ik kon er zelf namelijk niet slagen, maar dat had meer te maken met de modellen dan met de maat. En bij Prenatal hoef ik het helemaal niet te proberen, die gaan maar tot maat 44/46. Oh ja, en in Nijverdal zit een speciaalzaak, De Reiger, die verkopen ook positiemode in grote maten.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel succes met zoeken!

Groetjes Lilian
27 weken zwanger

Ik heb het probleem ook. Op www.borstvoedingswinkel.nl staan expender belts, het zijn lapjes stof met elastiek erin waar je een knoop door kan doen, aan de andere kant zit een knoop, die kan je dus op je normale broeken gebruiken! Ik heb ze zelf gemaakt met knoopsgaten elastiek en een oud t-shirt, leuke buikband er over en KLAAR! en het kost ook nog eens geen drol!

Dank jullie wel voor jullie reacties.

Die winkel in Enschede is nog wel een goede tip want binnenkort ga ik op vakantie die kant op :)   Heb de naam meteen opgeschreven, ga ik daar eens kijken.

Dat verstel stukje van de borstvoedingswinkel had ik al eens gezien, maar mijn broeken beginnen toch wat minder lekker te zitten en dan is zo'n stukje ook geen oplossing. Wil gewoon een broek die helemaal fijn zit.

Groetjes
Chris

Hoi Chris,

Madres zit aan de Haverstraatpassage 58 (in het centrum). Via google kun je hun site vinden.

Prettige vakantie!

Groetjes Lilian

Hoi meiden!

Ik wilde heel ven zeggen dat ik dus ook normaal maat(je)  48 heb... en inderdaad, wat iemand hierboven al zei: sommige broeken van Promiss en Etam kan ik wel aan hoor! Je moet ze écht ff passen, want de een valt gewoon veel ruimer dan de ander! Ik heb dus net een donkerbruine gekocht bij Promiss, met een helemaal elastische bovenkant, maar echt een mooie broek, nou, die is me dus echt nog een beetje te wijd.... Ik had  XXL genomen, maar ik kon  XL ook hebben..... Dus is echt ff snuffelen....
Dan ook nog ff over Prenatal, daar heb ik dus van het merk Invorm een witte broek, die ik nu dus zelfs 2x in het zwart heb genomen, omdat die zo geweldig zit! Ik woon echt in die broeken! En..... ik heb hem dus in maat XL, terwijl hij nog tot XXL gaat! Is echt heel mooi, soort van stretch, mooi recht model, echt een "geklede"broek, zowel voor netjes als wat sportiever te dragen!  En kost maar 29,95! Echt een topbroek, als iemand meer vragen erover heeft ofzo, hoor ik het wel!
Ik hoop dat iemand er iets aan heeft!
Groetjes en allemaal een fijne zwangerschap en succes met de kleding!
Yvette (27wk+1)

Terug
Bovenaan