waar positiemode voor een maatje meer?

He meiden,

Ik ben zelf een stevige meid, en zag de bui al hangen toen ik wist dat ik zwanger was. ZULLEN ER BROEKEN ZIJN DIE MIJ PASSEN?
Ik verbaasde mij erover want er zijn er genoeg. Gedeelte bij miss etam gekocht, prenatal heeft ook inderdaad goede grote maten en ben zelfs naar rotterdam geweest. Daar heb je ook een zaak. Hij is wel wat duurder maar de broeken zitten geweldig. Ontzettend leuke pantalons heb ik er gehaald. Nu dat ik 33w en 4d zwanger zijn passen ze als gegoten maar eerder waren alle broeken zelfs nog wat te groot.

Succes ermee

gr liesbeth

Hoe heet die zaak in Rotterdam?
Ben nog maar 5 weken zwanger, maar zal straks ook wat grotere broeken moeten hebben . En aangezien ik normaal maat 50/52 heb, wordt dat wel lastig vrees ik.

hallo meiden,

ik ben natasja en ben ook zwanger, maar ook met een maatje meer wil je wat goed kopere kleding moet je bij ons in utrecht kanaleneiland kijken.
hier zit namelijk een miss etam voor grote maten en zwangerschaps kleding grote maten tot en met maat 48 heb ik namelijk ook.
maar dit een out let store van miss etam maar soms hangen er dingen die nu ook in de gewone winkels hangen alleen voor de helft of meer goedkoper.  dus woon je wat verder weg maak er dan een dagje uit van, het schilt je enorm.
ik heb bij miss etam gewoon een  leger truitje gezien koste  29.95  en nu daar op kanalen eiland 7 euro kijk dat scheelt of niet!   echt moeten jullie een keertje gaan kijken  

nog ff en dan hoef ik het niet meer aan, ben nu 36 weken zwanger.

succes allemaal:

groetjes natasja

Terug
Bovenaan