Waar slaapt jullie kindje overdag?

Leuk om te lezen dat iedereen het anders doet! 
Ik zit nu naast 2 grote wasmanden verplicht op de bank met baby op mn borst want hij wil alleen maar bij mij slapen nu! Bed was niet goed, box was niet goed, wipstoel niet, dus dan bij mij, die was komt later wel haha. Hij ia ook nog heel jong (6weken) dus ik geniet er lekker nog even van! 

Het lijkt me wel gezellig om mijn zoontje beneden te laten slapen! Maar hij is veel te nieuwsgierig, wil alleen maar spelen, rondkijken en brabbelen beneden. Ik leg hem dus voor elk slaapje in zijn eigen kamertje. Met uitzondering in de draagdoek. Gewoon lekker doen wat bij je past ?

Onze kleine man wil nergens anders slapen dan in zijn kamer in zn eigen bedje. In de box ziet hij zelf denk jk al speelplek en gaat huilen als hij naar bed wil.. hij is nu 6 maanden maar wil al een lange tijd, zeker 1,5 maand niet meer slapen op mijn borst. Hij slaapt bijv wel in de kinderwagen of auto :)
We laten overdag de gordijnen open. 
Doe vooral waar jij je lekker bij voelt, als jij je goed voelt doet je kindje dat ook :)

@ willemijn, bij ons precies hetzelfde! Wij hebben hem dan ook wel van begin af aan altijd in bedje gelegd, maar in de box slaapt hij ook echt niet! En idd, in de auto en wandelwagen wel. Dus als ik n ronde ga wandelen os hij ook zo vertrokken. Ga ik boodschappen doen en rij de oprit af, meteen vertrokken. ?

Grappig om te lezen! Bij ons werkt de kinderwagen dan weer helemaal niet om te slapen! Hij wil alles zien! 10 min of een uur wandelen het maakt niet uit, hij blijft wakker! 
Ons zoontje is nog een stuk jonger dus de box is voor hem nog niet echt een speelplek. We bakeren de box wel af zodat hij rustig ligt. Aan de voorkant en zijkant hang ik een dekentje , hij kan alleen onze kant op kijken. 

Toen hij heel klein was viel hij overal in slaap en dan ga ik hem niet verplaatsen.
maar sinds hij 3 maanden is doet hij elk slaapje in zijn bedje met slaapzak aan. En hij is zo gewend aan deze ritme dus super fijn voor ons!
Maar wat andere meiden hierboven zeggen.. lekker doen wat voor jou fijn voelt. Als jij merkt dat hij gewoon goed slaapt in de box of nestje gewoon lekker doen.

Hoi, 
Leuk om te lezen allemaal. 
Mijn zoontje 10 weken oud, sliep tot 3 weken overal. Box, beneden, in mijn armen etc. 
Na die 3 weken veel huilen. Op advies ziekenhuis slaapt hij nu in zijn bedje. Ook overdag en in een donkere kamer. Hier had ik in het begin veel moeite mee, maar aangezien hij nu ritme heeft en minder prikkels werkt dit echt perfect voor hem. 

Terug
Bovenaan