Waar slapen baby 4 weken

<p>Hoi allemaal!</p><p>Onze dochter was afgelopen zaterdag 4 weekjes oud, en ze doet het hartstikke goed, behalve dan dat ze niet zelf komt voor de fles, er zit nu 3.5 tussen omdat ze in het begin in slaap viel tijdens het drinken, dit hebben we aangehouden na de kraamhulp weg was en gaat nog steeds goed, snachts zit er 5 a 6 uur tussen, maar moeten we ook overgaan naar 3 u ertussen? Soms komt ze zelf wel eerder maar meestal niet. En dan nog een vraag over het slapen, ze slaapt ny vrij veel bij mij maar ik probeer haar wel weg te leggen in haar nestje of kinderwagen,kan dit wel? In haar wieg boven wil gewoon niet, na 10 minuten is ze wakker, snachts slaapt ze overigens wel in haar wieg. Ook als ik haar in het nestje of kinderwagen leg slaapt ze niet heel lang, een uur is wel de max. Is dit erg? Ik ben namelijk bang datals ze over 6 weken naar de opvang gaat ze ook niet (zelf) wil slapen</p><p>Nou een hele lap tekst haha masr soms word je erg onzeker door wat andere mensen zeggen of wat er op het internet staat :)</p><p> </p>

Hoi!
Als je dochter goed groeit, niet ingebakerd is, geen speen heeft en bij jullie op de kamer slaapt mag je haar 's nachts lekker laten slapen totdat ze zelf komt voor een voeding. Als ze ingebakerd is of een speen heeft, kan het zijn dat ze hierdoor door haar eigen voedingssignalen heenslaapt en dus 'te laat' wakker wordt voor een voeding.
Je kunt haar nu lekker bij jou laten slapen hoor! Ze is nog zo klein en heeft nog heel veel behoefte om dicht bij jou te zijn. Mijn dochter heeft de eerste weken, zo'n beetje tot ze naar de opvang ging, ook vooral tegen mij aangeslapen. Misschien gaat het tegen de tijd dat ze naar de opvang gaat makkelijker om haar alleen te laten slapen, maar als dat nog niet zo goed gaat is het ook niet erg, zijn ze wel gewend bij de opvang.
Vertrouw op je eigen gevoel, je doet het heel goed mamma!

Ze heeft snachts geen speen, wel bij ons op de kamer en in een puckababy maar daar word ze eigenlijk niet echt rustig van, tis meer dat ze zichzelf anders wakker maakt van haar armen en dat ze zichzelf krabt, overdag komt ze ook vrijwel nooit zelf. Je woorden over het slapen bij mij stelt me gerust! Begon me al zorgen te maken, bedankt :)

Ze heeft snachts geen speen, wel bij ons op de kamer en in een puckababy maar daar word ze eigenlijk niet echt rustig van, tis meer dat ze zichzelf anders wakker maakt van haar armen en dat ze zichzelf krabt, overdag komt ze ook vrijwel nooit zelf. Je woorden over het slapen bij mij stelt me gerust! Begon me al zorgen te maken, bedankt :)

Fijn dat het je gerust stelt!
Voor wat betreft de voeding; als ze goed groeit lijkt het me dan prima om er 's nachts 5-6 uur tussen te laten.

Terug
Bovenaan