Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Onze kraamhulp zei steeds: vertrouw maar op je baby!
Natuurlijk hou je de rest van de signalen in de gaten (groeien, plassen, etc), maar als je baby zelf al langer doorslaapt in de nacht, zou ik er vooral van genieten!
Ik denk dat de baby's van 4 weken die overdag wel lekker slapen in hun bedje, meer uitzondering dan regel zijn. Dus lekker wandelen, dragen etc.
En over 6 weken naar de opvang is in babyjaren nog mijlen ver! Dan is je baby al 2x zo oud als nu
[quote quote=10231343]Ik denk dat de baby’s van 4 weken die overdag wel lekker slapen in hun bedje, meer uitzondering dan regel zijn. Dus lekker wandelen, dragen etc. En over 6 weken naar de opvang is in babyjaren nog mijlen ver! Dan is je baby al 2x zo oud als nu[/quote]
Ja dat is natuurlijk ook waar. Bedankt
[quote quote=10231343]Ik denk dat de baby’s van 4 weken die overdag wel lekker slapen in hun bedje, meer uitzondering dan regel zijn. Dus lekker wandelen, dragen etc. En over 6 weken naar de opvang is in babyjaren nog mijlen ver! Dan is je baby al 2x zo oud als nu[/quote]