Waar slapen jullie kleintjes s'nachts?

Hey Daan,

Wat heftig toen van Roan! Snap dat je dan extra voorzichtig bent jeetje...

Wij hebben Lars een maandje bij ons op de kamer gehad maar dat wiegje had spijltjes en daar sloeg hij toen hij wat groter werd iedere keer met zijn handjes tegenaan. Ik schrok dan iedere keer wakker en ik vond het ook zielig voor hem dus hebben we hem op zijn eigen kamertje in het ledikantje gelegd.
Hij sliep daar overdag al weleens en was meteen gewend.
Sinds hij in een slaapzakje slaapt ligt hij stil, daarvoor duwde hij zichzelf altijd helemaal boven de deken.
Hij slaapt nu eigenlijk overal goed in, box, kinderwagen, campingbedje, dus dat is wel heel fijn.

Liefs Kim

Hoi Daan,

Sara slaapt overal goed gelukkig. Maar slaapt vanaf de eerste dag uit het ziekenhuis 's nachts in haar eigen bedje. En sinds ze 7 weken oud is (nu 14 weken) ook overdag in haar bedje boven.
Slaapt al een hele tijd met slaapzakje ivm het naar boven kruipen en koud krijgen.
Wel heeft het bedje een hele tijd schuin gestaan omdat ze wel spuugde in haar slaap en erg verkouden is geweest.

marina slaapt ook vanaf de eerste dag meteen op haar eigen kamertje,, dit gaat erg goed ! ,,, gelukkig heb ik ook niks raars met marina ,, ik heb wel een babyfoon met camera dus kan ik haar goed zien ,,,, mischien een slaapzak voor finn ? groetjes mandy

hoi Daniellle

PJ slaapt nog bij ons op de kamer in zijn wiegje. Hij heeft nu wel een slaapzakje aan ivm het afschoppen van de dekens. Nu hij begint door te slapen van 23;00 tot ca 8:00 zit ik er aan te denken hem op zijn eigen kamer te laten slapen, maar dan moet ik eerst nog even een babyfoon aanschaffen want wij slapen beneden en hij boven. De eerste weken moest ik erg wennen aan zijn geluidjes maar nu slaapt hij stil ;-) of slaap ik er gewoon door heen.
Maar jah het is wel weer een stap he je kleine mannetje naar zijn eigen kamer...............
deze moeder is er nog niet helemaal aan toe.....
misschien is een slaapzakje ook wat voor jouw zoon ?
gr Froukje

Hoi Dames,

Bedankt voor jullie reacties.

Finn slaapt in een bakerzak met een badstof cape erover heen, wat dus overeen komt met een dikke slaapzak. Hij ligt daar in met een romper met lange mouwen en zijn eigenkleding daar over heen.
Toch vind ik het te koud om zonder dekentje te slapen.
Roan heeft tot 6 maanden bij onze op de slaapkamer geslapen in zijn wieg (het is wel een grote wieg hoor).
Met 6 maanden lag hij weer een aantal dagen in het ziekenhuis. toen hebben we de knoop maar doorgehakt, omdat hij toen dus s'nachts ook niet bij ons was dat hij toen wel op zijn eigen kamer kon. Dit ging goed hoor.
Net als Froukje ben ik er nu ook nog niet aan toe om Finn op zijn eigen kamer te laten slapen.

@Kim: Bij onze kids lijkt het wel of niets normaal kan gaan;-(
Finn lijkt wat dat betreft helaas erg veel op Roan.

Liefs Daan

Wij hebben een 2 kamerappartement dus de kleine ligt bij ons op de kamer. Vind het zelf ook wel makkelijk. (nu nog wel haha) Hij begint de nacht in zn wiegje maar als ik hem voeding geef val ik altijd in slaap met hem in bed, dus hij slaapt het grootste gedeelte van de nacht bij ons in bed. Hij word namelijk nog 2 keer per nacht (meestal om 1 en 4 of om 2 en 5) nog wakker voor een voeding.

Ik slaap ook heel licht, dus na 2 weken ging Sepp op zijn eigen kamer slapen. Zo werd ik niet bij elk geluidje wakker.
Wel heb ik eerst de wieg in het ledikant gezet, zo lag hij nog wel vertrouwd.
Sinds vorige week slaap hij in het ledikant. Wat een klein mannetje is het dan ineens weer, zo in het 'grote' ledikant :)
Sepp is nu 10 weken en 4 dagen.

Groetjes!

hoihoihoi,,,

hier slaapt danisha vanaf dat we thuis zijn gekomen in haar eigen kamertje,,
wel eng zeg dat hij met z'n hoofje onder de dekens gaat liggen...

lieffsss,,,

Terug
Bovenaan