Waar slapen overdag eerste weken?

<p>Dag allemaal,</p><p>Waar laat je je baby de eerste weken/maanden overdag slapen?</p><p>Ik dacht aan in de box, maar mijn moeder zei dat de kinderwagen beter is(voelen ze zich veiliger ?)...alleen vind ik dat dan weer veel ruimte in beslag nemen(box en kinderwagen e.d.)</p><p>Kan hij wel in de box? Of dan eerder in babynest in de box?</p><p> </p><p>Groetjes </p><p> </p>

Ons zoontje sliep de eerste 2 weken in de bak van de kinderwagen die in de box stond :) 
Daarna al vrij vlot de slaapjes in zijn eigen wiegje of in de kinderwagen na het wandelen. 

Hoi!
De eerste week lag ik zelf nog op bed en dan lag hij in het wiegje naast me of in het babynestje naast me op bed.  Toen we naar de woonkamer konden lag hij in het nestje in de box of naast me op de bank.  Na een paar weken gingen we smiddags wennen in zijn grote bedje en sliep hij daar.  Nu slaapt hij 9/10 zonder nestje in de box of als we op stap zijn in de wagen/maxicosi. 

Wij hadden de bak van de kinderwagen de eerste weken in de box staan. Hij sliep daar, in z'n wiegje, onder het wandelen of op een voedingskussen met een hoesje eromheen. 

Terug
Bovenaan