Waar slapen ?

Oke ik vroeg me dus af waar jullie je kindje laten slapen...

Hier is het dat het kindje bij mij op de kamer komt...dit puur uit ruimte gebrek.

Bradley lag vanaf dat nummer 1 in ze eigen kamer en heeft nooit op mijn kamer geslapen.
Jeffrey daar in tegen die lag het eerste jaar op mijn kamer uit ruimte gebrek.

Daarna ben ik verhuisd en Sidney heeft dus ook altijd op ze eigen kamer gelegen.
Dit kindje komt dus bij mij te liggen omdat er anders geen plek is.
heb trouwens zooo mooi wiegje gekocht he...ben zo trots hahaha

Met de tijd krijgen Bradley en Jeffrey een stapelbed in hun kamer en dan is Sidney zo 1,5 en 2 jaar en die kan dan bij hun op de kamer in een gewoon bed en dan gaat de baby in Sidney zijn kamertje.

Groetjes Wen

De eerste dagen komt de baby op onze kamer, dit is eigenlijk meer voor mezelf, om even het ritme te vinden en om uit te vinden hoe alles moet.

Daarna wil ik de baby zsm naar haar eigen kamertje. dat legt naast onze eigen kamer

In het begin willen we de baby bij ons op de kamer laten slapen. Vind het wel een prettig idee, en lijkt me makkelijk met voeden...
Maar het ligt er helemaal aan, als t teveel pruttelt en de geluidjes me teveel wakker houden, verhuisd hij/zij zo naar zn eigen kamertje...
Maakt niet ZOveel verschil, want de babykamer grenst aan onze slaapkamer :)

Bij ons gaat de kleine ook bij ons op de kamer, puur uit ruimtegebrek. Wij hebben maar een slaapkamer hahahaha. Zodra ons huis opgeleverd wordt verhuist de kleine naar d'er eigen kamer!

De kleine gaat eerst bij ons op de kamer, maar als de kraamverzorgster weg is dan gaat hij/zij wel naar t eigen kamertje.

Ik heb zón rieten reiswieg op standaard, met hemeltje erboven, en die past net naast ons bed.

Marit (bijna 4 jaar) sliepvanaf de kraamweek al door, en Mathijs (2 jaar) sliep ook vrij snel door.

Dus wat dat betreft is het alleen maar gunstig.
Ik weet nu natuurlijk niet hoe deze het gaat doen...

Bij ons komt de baby op onze kamer te slapen. Met onze vorige twee zoontjes hebben we dat ook gedaan. Ze kregen beidne borstvoeding en ik vond het makkelijk om in de nacht gewoon op onze kamer te blijven, ze te voeden en meteen lekker terug in de wieg te leggen. Dat gaan we nu weer doen. Waarschijnlijk weer tot de nachtvoedingen voorbij zijn en dan gaat het naar zijn eigen kamertje. Wel leg ik m overdag al in zijn eigen kamertje, zodat hij daar al een beetje kan wennen.

Ik heb ook een wiegje voor bij ons op de kamer en in de babykamer staat een ledikant. In het begin wil ik hem snachts wel bij me houden voor borstvoeding maar idd als hij te onrustig slaapt gaat ie lekker zijn eigen kamer in! Wij hebben gelukkig geen ruimtegebrek nog 2 'lege' kamers over! Een luxe lees ik hier zo...onze slaapkamer is gelukkig ook best ruim dat er een wiegje bij kan.

Terug
Bovenaan