Waar slapen ?

Voorlopig komt de wieg op onze kamer te staan en als de kleine er niet meer in past gaat hij/zij naar de eigen kamer. (nu zijn ze vrij snel uit deze wieg gegroeid, want t is maar een klein dingetje. M'n zoon paste er na 2 maanden niet meer in) Ik vind het ook fijn ivm de nachtvoeding. Kan er vanuit mijn bed zo bij!

Hier gaat de kleine meteen naar haar eigen kamertje. We hebben ruimte genoeg, daar gaat het niet om. De kleine moet net zo goed wennen aan haar nieuwe kamertje. En voor het ritme lijkt me het ook veel beter, zo hoef ik straks niet af te kicken als de kleine niet meer bij ons slaapt ;-)
want als je eenmaal went aan al die slaapgeluidjes van je baby lijkt het me moeilijker om de kleine dan in eigenkamertje te doen. En qua nachtvoeding dat is even wennen maar daar wen je snel genoeg aan denk ik.

Bij ons zal de kleine met het ledikantje bij ons op de kamer komen.
Vond het vorige keer heerlijk met die nachtvoedingen om mijn dochtertje toen bij me te hebben, zo kon je aan de geluidjes al hore f ze honger had ja of nee!

Ik heb geen idee wanneer mijn dochtertje to naar haar eigen kamertje is gegaan, misschien een paarweekjes, misschien zelfs maanden?!

Liefs sabina

De kraamhulp is gister geweest voor een intake,
Ze heeft gezegd dat de baby -als het kan- het liefst de eerste week ( zo niet weken) op de slaapkamer legt ivm met voedingen enz

Terug
Bovenaan