Waar speelt jullie kleintje het liefst mee???

Zo, ik dacht, even een foto-topic waarbij je niet perse een foto hoeft te plaatsen van je kleintje, maar je ook gewoon een speeltje kan omschrijven. Persoonlijk gooi ik er natuurlijk weer een foto'tje tegenaan...haha

Nou, het lijkt wel een reclame foto. Ik hoef niet eens te omschrijven wat het is! Staat er erg duidelijk op.... En natuurlijk vind ik dit zelf ook gewoon weer een erg leuke foto...Zo bijdehand met dat mutsje scheef....smelt!

Liefs Annet

Ik heb ff geen foto bij de hand maar Lukas heeft hetzlefde boekje van nijntje en dat is ook wel een favoriet. Verder heeft hij een heel leuk beertje vanVtech wat geluidjes maakt. Dat vind hij ook super. En verder, alles, maar dan ook alles wat zijn mond in kan (dat is dus zo'n beetje alles in huis).

Annemieke

Kian speelt met alles waar een label-tje aan zit. Kan 'm dus net zo goed een handdoek of een onderbroek geven. Als er maar een label aan zit. Heb nog zitten denken aan zo'n label-doekje, maar dat is echt niet nodig. Er zijn al zooooveel dingen waar een label aanzit. Voorlopig genoeg om mee te spelen.
Liefs Phira

Lars vindt ook alles leuk wat in zijn mondje past of wat er niet in past kijk maar

Laatste fotootje dan ik dacht dat ik die appart op de site had gezet bij hem dus niet vandaar al de 4 fotows

Groetjes,

Bianca

Muad is nu 5 maanden en is nu ook druk met een knisperboekje in de
weer. Ze vind het geweldig en verder de bijtring.....zo hard bijten!!!

Verder heeft ze nog een paar knuffels die ze helemaal nat kwijlt.

Een slab is af en toe ook interessant daar zitten van die harde randjes aan en daar kun je ook lekker op bijten!!

Groetjes Claudia en Maud-je

Matthijs vindt alles wel leuk, vooral zijn nieuwe mobiele telefoon van fischeprice....
Ook zoekt hij van elke knuffel het labeltje op om te inspecteren en te proeven...

Merel heeft een fel gekleurd boekje van playgro.
Het knispert, zit een bijtring aan met kleine rondjes om te bijten, sommige randen zijn hard plastic om op te bijten// staan diertjes in, een tijger met een heuse staart,en die staart verdwijnt steeds in haar mond..sabbel sabbel.
Vooral de felle kleuren spreekt haar aan.

(en ook wij hebben dat nijntje knisper-boekje hahaha, ook wel n succes)

Het allerliefst wil Mirne staan. Het boeit haar hier hoe, aan je vingers, aan je been, aan de box, aan de bank, wat dan ook. Als ze maar mag staan. En dan maar kijken wat er allemaal te zien valt natuurlijk.
Daar kan geen speelgoed tegenop!

Barbara
Mirne is nu 7.5 maand

Terug
Bovenaan