Waar speelt jullie kleintje het liefst mee???

Hallo

ik vind het leuk om te spelen met de afstandbediening, ik deed dan soms ook wel eens een andere zender op zetten terwijl papa en mama ergens na aan het kijken waren haha
nu heb ik mijn eigen AB (zonder lampje, batterijen ed) en nu kan ik leuk op knopjes drukken en bijten op de kanten...
ook speel ik graag met labels en als ik in de kinderstoel zit gooi ik alles op de grond omdat dat lekker veel geluid maakt.

o ja als ik kruip en ik kom een  fles tegen dan gooi ik die altijd om, das ook grappig hihi

Groetjes Daniëlle dv Veronique  

Hier gaat alles in Pim zijn mondje......maar de knuffel van  BUMBA is op dit moment samen met zijn  KNISPERBOEKJE toch wel zijn favoriet !!!

Groetjes van Sil mama van Pim 20-09-2006 en van Jelle 26-11-1997

Hoi..

Dawin heeft een spiegel met 2 knisper balletjes van fisherprice het speelt ook een deuntje af van wie het liefste babytje van het land is...
Hij kan daar de hele dag van genieten haha vooral het spiegeltje is reuze interessant en als er maar muziek uit komt!
Hij speelt zelf al onze huis dj thuis op zijn speelgoed met muziek knopjes haha.

zal snel weer een foto gaan maken van DJ Dawin in tha house hihi.

liefs bianca

Hoi,

Tessa "speelt" al weken met het knisperboekje van Nijntje! Ze vreet dat ding zowat op en we moeten dat boekje echt na het spelen op de verwarming laten drogen!!! Verder vindt ze een klein zacht  balletje ook wel erg leuk, dan schopt ze wild met haar benen het balletje van zich af als ze in de hoek van de bank zit!

groet

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Tess speelt het liefst met doekjes waar een figuurtje aan vast zit, ze sabbelt dan op het figuurtje en als ze gaat slapen dan gopoit ze het doekje vaak over haar hoofd. Ik haal die natuurlijk weg zodra ze slaapt want ik vindt het wel een beetje eng.
Verder vindt ze gewoon een diepvrieszakje ook leuk want die knispert zo lekker.

sandra mv nick en tess

Hi dames,
Lynn speelt het liefst met haar vingers, vindt ze echt reuze spannend.
Ook vindt ze haar fiep leuk en haar kleren.
Ook mijn vingers, eigenlijk alles wat ze in haar mond kan stoppen vindt ze leuk.
X

hoi hoi

sophie had in het begin en knuffel waar ze het liefst mee speelde nu is haar boekje ook favoriet... daar kan ze heel lang mee spelen en op onderzoek uitgaan... het knispert het is zacht , je kan erop bijten....

zo leuk om te zien
\
liefs tobi

Hoi,

Jaimey speelt graag met de afstandsbediening, alles wat geluid maakt..
En alles wat niet mag vindt ie ook erggg leuk.
Vooral als ie in zijn loopstoeltje zit dan zit ie aan de videorecorder, gaat de katten achterna, haalt de flessen uit het rek en gooit de vuilnisbak om..

groetjes kaat

Terug
Bovenaan