Waar vandaan??

leuk idee!
Ik kom uit Drenthe en ben 25 jaar!Leuk zoveel meiden van boven de rivieren haha

Wij zitten in de 2e ronde voor ons 2e wondertje!Onze dochter is 2 jaar!Mijn NOD is 2 januari ongeveer!Ong net weer achter de rug dus we kunnen weer klussen!

Tip; Wees zo geduldig mogelijk(is moeilijk) en ga om de 2 dagen klussen, te vaak is niet goed voor de sperma en te weinig dan kun je je ei-sprong missen!
Hopelijk helpt dit, ook voor mezelf!

Groetjes uit Drenthe ;-)

Ik kom uit Nootdorp, tussen Delft en Den Haag ongeveer...

Wij zijn inmiddels 19 rondes en 1,5 jaar verder. Bij ons zijn de onderzoeken net gestart in het ziekenhuis.

Een goeie tip... Tja, als er echt iets had gewerkt, was ik waarschijnlijk zwanger geweest... Probeer er iig niet te veel mee bezig te zijn en blijf genieten van het klussen!

Liefs Daycey

Ik kom uit Zeeland!

Vanaf Juli gestopt maar sinds deze maand pas serieus 'bezig' voor ons eerste kindje!!

Tip: Veel klussen allemaaaaaal!;) Maar dat hadden jullie ook vast zelf al bedacht, haha.

Liefs

leuk leuk dat er zoveel nog word gereageerd..

en da speciaal voor daycey... succes in de molen enzo.. me zus heeft het ook gehad..

een tip voor jou.. blijf er in geloven...

liefs..

Ik kom het brabant.
NOD 25 december (hoop op een positieve test als kerstkadootje...
1e ronde voor ons derde kindje.
Spannend spannend

Tip vd dag:
Wil je een meisje na de eisprong klussen.
Wil je jongen ervoor. Meisjes zijn nl snelle zwemers.
Succes allemaal

hoi dames, ik kom uit limburg. ben geloof ik de enige van onder de rivieren haha eerste ronde komende maand en totaal het vierde kindje.
tip: gewoon op zijn beloop laten en vertrouwen hebben.maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan

mama van 2, je haalt het door elkaar. meisjes zwemmen langzamer maar leven langer. jongens zijn sneller maar leven korter. dus voor je ei een meid, tijdens je ei een jongen.en dan ligt het nog aan de zaadsamenstelling van je man.succes

@ Angell82 Thanx! Ik blijf er zeker in geloven! Het brengt ergens al een soort rust dat we het 'uit handen' hebben gegeven.

Succes allemaal met zwanger worden!

Terug
Bovenaan