Waar verlang jij het meeste na?

Geen maagzuur meer! Weg rennies, weg emasafen voor de misselijkheidsaanvallen en welkom terug broodje filet americain martino,
glaasje rosé, en weg buik...(die zit me momenteel erg in de weg)
Buikslapen ook een hele fijne...:) en andere dingen die je in bed kunt doen die erg fijn zijn, en waar ik hopelijk snel weer zin in ga krijgen :)


 
hahahaha
* Wat meer lucht na het op lopen van de trap.
* broodje filet
* biefstuk
*buikslapen
*geen bevalling meer in het vooruitzicht
*mijn tenen weer kunnen zien onder de douche
*broodje rosbief
*gewoon weer makkelijk bewegen
*geen last meer van m'n bekken

Het lijkt een hele lijst maar het zwanger zijn vind ik nog steeds hartstikke leuk en ik geniet er nog lekker ff van.
 
Ik ben van de mart mama's, maar vind het één leuk onderwerp, toch even reageren:

Filet american on top!
Taartdeeg (vind ik heerlijk, smacht er al de hele zwangerschap naar, maar zit rauw ei in)
Opstaan en in één keer kunnen weglopen
Weer gewone kleding kunnen kopen. Ben geen shop freak, maar ik zie van die leuke dingen hangen die ik nu niet hoef te passen natuurlijk. De zwangerschapsbroeken zal ik wel gaan missen trouwens, die zitten heerlijk!

Maar ook hier verheug ik me het meest op de kleine, al zal ik mijn buik (nu 34 wkn, dus kan nog veranderen van mening) denk ik ook wel missen. Nu nog even genieten.
 
ja het eerst toen ik uit het zkh kwam is een broodje filet eten.
En een heerlijk bruin biertje maar dat was vooral voor de borstvoeding schijn goed te zijn.
Verder gewoon bewegen in bed. Was wel ff gek hoor want ik was al weken gewend om niet meer te kunnen draaien in bed en dan kan het in ene weer. Heerlijk!!!
 
Oeee wat een leuke topic!!!

Ik heb de biefstuk van de haas al ingeslagen, heerlijk champignons erbij en verse friet en sla. Ik kan bijna niet wachten. Filet lust ik niet dus dat is wel makkelijk.

Ooh en inderdaad weer plezier in de slaapkamer!!!! Ook niet verkeerd!!!
Weer normaal kunnen bewegen en doen.

Het is mijn laatste zwangerschap dus ik zal mijn buikje best gaan missen, maar ja!!!!

En ja mijn rokken en broeken zitten inderdaad ook wel erg lekker!
 
ik heb het volgende lijstje:
-biefstuk ongeneerd eten
-lekker op mijn buik slapen
-idd gewoon sex
-gewoon makkelijk bukken
-gewoon geen pijn en ongemakken
 
Terug
Bovenaan