A ANONYMOUS_USERNAME dec 10, 2007 #13 Hoi Ik woon in Noord-brabant, net op de grens met Limburg en Gelderland. Hier woon ik met mijn man en 3 honden. Liefs Jane
Hoi Ik woon in Noord-brabant, net op de grens met Limburg en Gelderland. Hier woon ik met mijn man en 3 honden. Liefs Jane
A ANONYMOUS_USERNAME dec 10, 2007 #14 Hallo, Hier nog een brabantse juli mama. Ik woon in de buurt van 's Hertogenbosch. Groetjes, mama Peet
Hallo, Hier nog een brabantse juli mama. Ik woon in de buurt van 's Hertogenbosch. Groetjes, mama Peet
A ANONYMOUS_USERNAME dec 10, 2007 #15 Hoi! Ik woon in De Meern, vlakbij Marijke75, dus. En ben geboren in Almelo, vlakbij Bloem en Nienke (een van de twee, weet even niet meer welke). Kaskes
Hoi! Ik woon in De Meern, vlakbij Marijke75, dus. En ben geboren in Almelo, vlakbij Bloem en Nienke (een van de twee, weet even niet meer welke). Kaskes
A ANONYMOUS_USERNAME dec 10, 2007 #16 Hoi, Ik woon in de buurt van Vianen onder Utrecht. Dus dichtbij Marijke en ook niet zo ver bij Kaskes vandaan!! Groetjes, Angel
Hoi, Ik woon in de buurt van Vianen onder Utrecht. Dus dichtbij Marijke en ook niet zo ver bij Kaskes vandaan!! Groetjes, Angel