A ANONYMOUS_USERNAME feb 24, 2007 #106 hallo. wat een reacties, leuk. ik kom uit de zilk vlakbij hillegom.zuid holland dus. veel liefs steffie
hallo. wat een reacties, leuk. ik kom uit de zilk vlakbij hillegom.zuid holland dus. veel liefs steffie
A ANONYMOUS_USERNAME feb 25, 2007 #107 Hoi, wij wonen in Helmond (bij Eindhoven) en gaan 'binnenkort emigreren naar Melbourne-Australie
Hoi, wij wonen in Helmond (bij Eindhoven) en gaan 'binnenkort emigreren naar Melbourne-Australie
A ANONYMOUS_USERNAME feb 25, 2007 #108 Ik woon in Groningen. Ik ben toch niet de enige op dit forum uit Groningen??? Groetjes, Daisy
A ANONYMOUS_USERNAME feb 25, 2007 #110 Hoi Myrna, Eindelijk iemand uit de buurt, misschien komen we jullie een keer tegen in Den Bosch! Groetjes Danielle uit Vught.
Hoi Myrna, Eindelijk iemand uit de buurt, misschien komen we jullie een keer tegen in Den Bosch! Groetjes Danielle uit Vught.
A ANONYMOUS_USERNAME feb 25, 2007 #111 Hoi Jeanne, wij wonen ook in Helmond (brouwhuis). Papa komt oorspronkelijk uit Friesland (damwoude) en mama uit Limburg (weert) groet Lisenka mv Tessa (10-9-2006)
Hoi Jeanne, wij wonen ook in Helmond (brouwhuis). Papa komt oorspronkelijk uit Friesland (damwoude) en mama uit Limburg (weert) groet Lisenka mv Tessa (10-9-2006)
A ANONYMOUS_USERNAME feb 25, 2007 #112 daisy en angelique, ik woon in hoogezand, dus niet zo heel ver van jullie vandaan! Leuk dat er toch meer noorderlingen zijn!!
daisy en angelique, ik woon in hoogezand, dus niet zo heel ver van jullie vandaan! Leuk dat er toch meer noorderlingen zijn!!