Waar woon jij?

Hoihoi!

Ik woon samen met mijn man en poes in Gelderland, tussen Arnhem en Utrecht in!
Wij gaan voor ons eerste kindje en zitten nu in ronde 3!

Groetjes,
Marientje81

Hoi hoi

Ik kom uit zuid-holland, woon vlak bij rotterdam. Woon met mn vriend, een hond en twee katten. We zitten in de derde ronde voor ons eerste kindje

liefs happy

Zo te zien komen er aardig wat uit zuid-holland. Ik had al eerder geschreven dat ik in de buurt van rotterdam woon. maar eingelijk ben ik ook import ik kom oorspronkelijk uit eindhoven dus een echte brabander van origine.

Hey meiden,

Ik kom uit brabant en woon in een klein dorpje. Maar ik ben met de auto ook in een kwartier in limburg of gelderland.

Liefs Jane

Hoi

Ik woon samen met mijn vriend,  2 poezen, vissen en nog wat reptielen in Zuid-holland. In de buurt van Den Haag.

Jacqy

Hallo!!
Ik kom uit een klein dorpje vlak bij leeuwarden!! Ik woon daar inmiddels  5 jaar, samen met mijn vriend en wij zijn nu bezig voor ons eerste kindje!!
liefs

hoi hoi

ik kom oorspronkelijk uit zeeland, maar woon alweer bijna 3 jaar samen met mijn lief   en onze jack russel (Beeb) in brabant. (veldhoven om precies te zijn)

we zijn net een beetje bijgekomen van de miskraam (met 10 weken gestopt emt groeien, met 14 weken kwamen we erachter, met 15 weken op natuurlijke wijze afgekomen)
en gaan het weer proberen voor ons eerste kindje!

groetjes Carina

Ja Rara waar zou ik wonen... In Belgie dus, in Vlaanderen (in de buurt van het mooie Gent). Ik kom echter uit een mooi stadje in Gelderland, en ben nog altijd op en top Oranje Boven! Mijn man is Belg en voor de   liefde ben ik naar hier verhuisd in 2002... In 2005 getrouwd en een prachtige dochter gekregen 20 augustus 2006. Nu op voor nummer twee!
Groetjes, Esther.  

Terug
Bovenaan