waar woont iedereen???

Twente , heerlijke twense worstjes !!
Wij waren daar vorig jaar in het theater hotel en zaten daar heerlijk te borrelen, toen kwamen ze met die heerlijke worstjes langs ...Nou die hebben we hier in het zaanse niet!!

@gaabiej === daar ben ik geboren en heb er bijna 26 jaar gewoond (eventjes in rhenen en elst) geweldig zeg wat leuk ;-)

@ buttrerlyjess & madelief === bijna buurtjes.... nootdorp ;-)

heb een aantal van jullie gevonden op hyves en een aantal zijn niet te traceren ;-).... wel is het handg niet te babbelen over de mooie dingen die ns te wachten staan... ivm familie, vrienden en collega's die niets weten

Voor mij geldt idd hetzelfde als wat MiniMiniwelp zegt. Bij ons zijn de meeste mensen nog niet ingelicht en dat willen we graag nog even zo houden. Bij mij op hyves dus nog even geen geklets over zwanger en baby stuff.

MiniMiniwelp --> Wat super leuk zeg! Waarom ben je weg gegaan?

@gaabiej, mijn vriendje (nu man) woonde in Delft... tja dat is ook een geweldige stad.. haha... ik vond heel snel werk en ben toen hierheen vertrokken.... en nog geen dag spijt gehad
Veenendaal kom ik nog vaak,. lekker shoppen bij paps en mams langs ... leuk hoor

Bij ons het zelfde verhaal, tis nog niet algemeen bekend. Als de echo op hyves staat dan mag er gekletst worden over luiers, misselijkheid en bandenpijn hahahhaa

xxx

Terug
Bovenaan