A ANONYMOUS_USERNAME jul 26, 2011 #11 Lekker door het hele land zie ik!!! Al is Hellevoetsluis wel vlakbij Wij willen weer terugverhuizen naar Spijkenisse voor ik ga bevallen.
Lekker door het hele land zie ik!!! Al is Hellevoetsluis wel vlakbij Wij willen weer terugverhuizen naar Spijkenisse voor ik ga bevallen.
A ANONYMOUS_USERNAME jul 26, 2011 #12 Ik woon in de omgeving van Zwolle, op de grens Overijssel/Gelderland. Idd grappig om te horen waar iedereen vandaan komt! Liefs ciomama
Ik woon in de omgeving van Zwolle, op de grens Overijssel/Gelderland. Idd grappig om te horen waar iedereen vandaan komt! Liefs ciomama
A ANONYMOUS_USERNAME jul 27, 2011 #14 Ja Hellevoet is zeker dichtbij en ik werk zelf in Rotterdam... spannend nog "even" verhuizen...hebben jullie al een huis op het oog?
Ja Hellevoet is zeker dichtbij en ik werk zelf in Rotterdam... spannend nog "even" verhuizen...hebben jullie al een huis op het oog?
A ANONYMOUS_USERNAME jul 27, 2011 #15 ikke uit twente hahaha dat is nog iets preciezer dan overijsel nog meer tukkers hier? groetjes sabine
ikke uit twente hahaha dat is nog iets preciezer dan overijsel nog meer tukkers hier? groetjes sabine
A ANONYMOUS_USERNAME jul 28, 2011 #16 Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen, ik ben Angela en 7 weken zwanger jippie! volgende week krijg ik de 2e echo om vast te stellen wanneer ik precies uitgeteld ben. spannend! ik oftewel wij hihi wonen in Geleen
Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen, ik ben Angela en 7 weken zwanger jippie! volgende week krijg ik de 2e echo om vast te stellen wanneer ik precies uitgeteld ben. spannend! ik oftewel wij hihi wonen in Geleen