Waar zijn alle decembermama's gebleven???

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Waar zijn jullie????
Of zijn jullie (net als ik) ook weer aan het werk en hebben jullie minder tijd om hier te zijn????

groetjes

hoi hoi,

ik ben een december-mama
ik heb inderdaad wel minder tijd door het werk en nu met het mooie weer zit ik ook wat minder achter de computer.
Maar....ik blijf wel regelmatig meekletsen hoor.
Is veel te gezellig!!

Mejon (Marly 26-12-2006)

hoi,
We zitten eigenlijk voornamelijk op Hyves, ik heb een groephyves opgestart.
Vandaar!

Groetjes Ilona

hmmm....is dat wat, hyves? Ik ben een decembermama van 4-12. Wie kan me iets over hyves uitleggen?

Claske

quote: claske reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-04-2007 19:58:11'));

hmmm....is dat wat, hyves? Ik ben een decembermama van 4-12. Wie kan me iets over hyves uitleggen?

Claske

op www.hyves.nl kun je lid worden, we hebben 'ons eigen decemberforum' op decemberforum.hyves.nl en mij kun je vinden op jacqueline79.hyves.nl

Behalve dat bijna het hele decemberforum aan het hyven is, kun je er ook oud-klasgenoten terugvinden of met andere vrienden/collega's hyven! Erg leuk en ook makkelijk, want je krijgt (als je dat wilt) een mailtje als er een reactie is op jouw berichtje op het forum.

Ja, ik ben al bijna afgekickt van dit forum, maar heb er dus een nieuwe verslaving voor in de plaats gekregen!

Hi Claske, ik zal je wel uitnodigen voor Hyves (heb ik geloof ik al eens gedaan), dan kun je misschien lid worden van de decemberforummama'shyve.
Patricia

hoi hoi
hier ook een december mama
ik heb ook steedsminder tijd weer aan het werk
en de site deed het vaak niet
steeds nieuwe w8woord aan maken
maar gelukkig hij doet het weer

kijk eens op www.jeffrey.toddler.nl
en laat een bericht achter als je dat leuk vind

]kus diana mama van jeffrey 11-12

Terug
Bovenaan