Waar zijn alle decembermama's gebleven???

Hoi,

Heb me ook aangemeld op hyves, moet nog even wennen, maar dat komt vast wel goed. Komt ook omdat je dit zo gewend bent he!

Groetjes Trudy

Hoi ,
Hier nog een mama van het Decemberforum.
Ik heb me uitgenodigd bij hyves maar ben nog niet toegelaten.
Mijn naam is susanne nielen moeder van Lotte
Gr Suzie

hoihoi!

Ben gewoon te druk.. en savonds gewoon te moe; dan plof ik op de bank en doe ik gewoonweg niets meer!
En met dit mooie weer ben ik gewoon veel buiten te vinden.. dus als het weer minder wordt...

Maar goed; hyves wil bij mij niet lukken. Zodra ik iets wil doen op de pagina, maakt niet uit wat, dan wordt ik eruit geknikkerd! Het hele internetgebeuren wordt dan afgesloten! Ik heb al diverse meeltjes naar apple gestuurd, maar nog niks gehoord!
Balen.. balen!
Want er wordt ook al weer gesproken over een uitje.. Helaas is die op een zaterdag.. en ook al is het om de hoek; ik werk tegenwoordig op die dag! Balen, balen..
Goed.. misschien dat er meiden zijn met een hotmailadres en op de msn actief zijn??

Groetjes, Margreet en Sam

Hoi hoi,

Ben er ook eentje. Eleni is van 16 december.
Ik kijk er wel ieder dag op de forum

Groetjes

hallo ben na lange tijd weer eens naar zwangerforum gegaan, tot mijn grote schrik was alles veranderd en na lang zoeken kwam ik hier. ik dacht al, is nu alles weg heb ik nieteens afscheid kunnen nemen . gelukkig zag ik dat er nog wel iets was. ik heb ook niet veel tijd maar tijdens voeden of afkolven zet ik hem nogal eens aan om te lezen maar nu was het wel 4 weken geleden. ik hoop dat het met alle kindjes goed gaat en als ik weer eens tijd heb kom ik gauw weer langs. groetjes yvonne

Hoi,

Ja ik ben er ook nog steeds hoor, maar druk druk druk druk.

Groetjes Niekie

Een deel is verhuisd naar www.oudersforum.nl
Kom er maar eens kijken, iedereen is welkom!

quote: Annie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-05-2007 21:08:00'));

Een deel is verhuisd naar www.oudersforum.nl
Kom er maar eens kijken, iedereen is welkom!

Ik ben er net even wezen kijken: krijg ik meteen een lugubere pop-up met 'wie alt wirst du?' Gezellig!

Ik wist trouwens niet dat hier ook mensen van het decemberforum heengegaan zijn (en ik was toch echt een decemberforummmer), herkende ook niet echt mensen.

Terug
Bovenaan