Waar zijn de kindjes?

Onze meiden gaan op dinsdag naar opa en oma, mijn vader en moeder zijn die dag  allebei thuis.
Ik breng Roos zelf naar school, breng Linde eerste naar mijn ouders (die wonen lekker dichtbij) of mijn moeder komt naar ons toe.
Roos halen en brengen ze tussen de middag van en naar school en ze  halen haar om 15:00uur weer. Voor allemaal een supergezellig dagje. De meiden eten ook daar en worden om ongeveer 18:30uur thuis afgeleverd.
Op woensdag gaat Linde naar het kdv en Roos 's middags naar mijn ouders, ik vind de naschoolse opvang voor de woensdagmiddag te lang en  mijn moeder vindt het geen probleem om Roos te hebben.
Alleen gaat mijn moeder bijna iedere woensdag naar mijn oma (haar moeder) in het verzorgingdhuis en dat vind ik niet zo leuk voor Roos, Roos vindt het gelukkig zelf wel leuk daar. Mijn moeder haalt Linde van het kdv (wij zijn pas na 18:00uur thuis) en de meiden eten weer daar en worden weer thuisgebracht.
Verder werk ik op zaterdag en dan zijn de meiden lekker met papa thuis.
Ideaal dus, ik ben uiteraard erg blij met mijn ouders, dat zij ons op deze manier helpen.
Mijn ouders zijn ook de vaste oppas bij avondjes weg, dan logeren de meiden daar, ze hebben er een eigen kamer!
Ik vind het geen fijn idee om een oppas-meisje in huis te hebben, dan zou ik niet prettig weggaan, ligt misschien aan mij maar gelukkig hebben we dat ook niet nodig.

groetjes Daniëlle.

Ik werk op maandag,dinsdag en vrijdag en dan komt mijn moeder hier naartoe.
Ze kan wandeld of fietst dan met Mila naar haar eigen huis en komt haar later weer brengen.
omdat mijn man door zijn wisselende diensten s,middags of s,morgens nog thuis is zijn het geen lange dagen voor onze kleine meid.
Als wij even wegmoeten staat de babyfoon bij de buren of vragen we mijn broertje of schoonouders.
Het komt niet echt veel voor,soms gaan we ook ergens alleen naartoe en blijft een van ons thuis.
groetjes piewie

Terug
Bovenaan