waar zijn de leuke luiertassen????

hoi hoi,

even een tip, kijk eens op marktplaats, daar staan nog hele mooie (ook Kipling) luiertassen op.

Groetjes Rina

Hoi Kruimel,

Ik heb bijna 6 jaar geleden een donkerblauwe Kipling luiertas gekocht. Ze zijn niet goedkoop maar ook niet stuk te krijgen ik heb er veel plezier van gehad.  Maar nu ik zwanger ben van nummer 3 en alles al in huis heb, wilde ik toch een andere luiertas. Nu krijg ik van mijn ouders als kraamkado een mooie Oilily luiertas. Ik had geen idee wat ik met mijn kipling luiertas moest doen maar je kan hem zo van mij krijgen. Het enige is als ik hem moet opsturen, zijn de verzendkosten 6,20 euro en je kan hem natuurlijk ook ophalen ik woon in Huzien maar ga wel 6 juli 3 weken met vakantie.

Als je interesse hebt, reageer dan nog even op het forum met je email adres.

Groetjes,
Lidewij

Op de markt verkopen ze ook tassen die worden gebruikt als luiertassen..

60 euro is 120 gulden!
Alles is hartstikke duur maar bij de hema en zeeman hebben ze net zulke leuke kleren!

Succes

30 weken en 2 dagen

hoi

ik heb een aantal weken geleden een hele leuke luiertas gekocht bij prenatal.
hij is oranje met wit, erg vrolijk, met een matrasje en al erin. Voor 29.95

ik zag gisteren dat ze er nog een paar hadden. ze hadden ook leuke paarse en groene

liefs gridje

Mijn eerste luiertas heb ik tegelijkertijd bij mijn kinderwagen gekocht van Mutsy, was ong 20 euro.
Nu bij de tweede was ik hem wel zat en heb ik pasgeleden een luiertas bij kruidvat gekocht; erg leuk en veel handiger als mijn vorige en maar 10 euro.
Kruidvat heeft vaak van dat soort dingen in de aanbieding.
Succes
Sil

Hoi Kruimel,

Het blijft leuk he om elkaar aan 'deze kant' van het forum te zien haha! Ik vind de luiertassen van Kitsch Kitchen heel leuk, maar daar moet je natuurlijk wel van houden (fel bedrukt plastic). Op de site van Kitsch Kitchen kan je ze zien (helaas niet online te koop), maar ze worden in veel winkels verkocht. Ik moet er zelf ook nog eentje zien te scoren.

Succes ermee!

groeten, Saartje (29 wk)

De hema heeft bij de babyafdeling een mooie en praktische luiertas voor 19 euro. Hij is grijs en heeft veel handige vakjes en een verschoningsmatje. Ik ben zelf van plan deze te gaan kopen omdat mijn vorige luiertas zijn beste tijd wel gehad heeft.

www.olliewood.nl
Erg leuke luiertassen van Oilily, nu voor de helft.
Als je op de site komt moet je gifts aanklikken.

Groetjes Sharon

Terug
Bovenaan