waar zijn de "oudjes"???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik lees de laatste tijd erg veel over jonge moeders,leuk hoor dat zij elkaar gevonden hebben!!
Maar ik voel me nu wel erg oud worden,niet dat ik dat erg vind,maar ik vroeg me af of ik nu echt nog alleen de oudste ben?
Ik ben 36 jaar en mijn vriend 39,tja niet zo piep meer maar dat krijg je als je elkaar wat later tegenkomt...
Ik hoop dat er ook wat "oudere" meisjes hier zijn,kunnen we ook wat delen...?

Maar ik vind het ook gezellig met de" jonkies"hoor!!!
Niet verkeerd opvatten!!
liefs,swinnie

Hoi swinnie,

Nou ik ben ook niet meer zo piepjong!!! Ben dit jaar 35 jaar geworden en ook ik ben mijn vriendje pas later tegen gekomen hij is 30 jaar wat jonger!!! wij wonen in Duitsland net over de grens, en we hebben het erg leuk hier samen en we proberen zwanger te worden van on eerste kindje!! Ben al zwanger geweest maar heb op 1mei een mk en curitatie gehad en we mogen nu weer voor gaan!! Mijn nod is op 21 juli, en ik heb ook al wat klachtjes, maar ja dat wil niks zeggen hoor ga er ook niet vanuit dat het meteen raak is we zien wel!!!

Dus je bent niet de enige, alleen ik ben er niet altijd op de site!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,

Bedankt voor je reactie.
Ik wist wel dat ik niet de enige was maar ik hou het ook allemaal niet zo bij..sorry.
Is dit voor jou de eerste ronde na de mk??
Ik zit nu in ronde 3(eigenlijk2,5 want ik ben gestopt halverwege een strip) maar ik tel voor het gemak maar 3.
Heel veel suc-6 en klusplezier!!
Liefs,swinnie

Nee is niet mijn eerste ronde na de mk!!!
Moest eerst 2 mnd mijn ongi afwachten en nu mag ik weer zwanger worden!!!
Hier in Duitsland gaat dat anders in NL mag je gewoon weer zwanger worden, maar het is beter om te wachten en ik moet zeggen dat het best snel allemaal ging, want nu mag het al weer!!
Ja heb wel wat klachtjes, maar ga er vanuit dat het niks wordt deze maand, dan kan het alleen maar meevallen toch!!!

Succes ermee!!!

Liefs Sandy

Hoi Swinnie,

Wij zijn ook bezig met onze eerste. Ik ben 30....
Vind het allemaal heel erg spannend.

Hoop dat 'we' snel zwanger zijn.

Groetjes,

Er

hiih hier nog 1tje.. ben 31...en vanaf januari aan het klussen..
spannend,,, haaha net een test gedaan op brabbel...zo'n online zwangerschaps test..ff het minimale ingevuld..57% kans zwanger..en toen daarna wat ik echt voelde zeg maar.. 78% hihi..best grappig om dat te doen...

we hebben 2 maanden geleden een miskraam gehad, maar we mochten gelijk weer doorgaan...dat is idd heel anders dan in duistland he sandy?...
maar goed we zijn weer online   eindelijk ..na zoveer uurrrrrrrrr

Hey !
Nou hier nog eentje van boven de 30.
Ik ben 32 en we hebben een dochter van 2 jr. We zijn nu dus bezig voor een 2e kindje.
Wat een spanning weer zeg. We zitten nu in ronde 3.
Groeten van Miena.

Hoi Swinnie,

Nou ik doe met je mee hoor! We lopen bijna gelijk op dus wat dat betreft...

Ikzelf word dit jaar in november 36 en mijn mannetje wordt zondag 40!!
We hebben al een zoontje van anderhalf (20 mnd) en willen graag een tweede.

Succes!!

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan