waar zijn de "oudjes"???

Hallo "oudjes"

Ik ben 33 mijn man 35 en we zijn al lang samen maar we zijn in november 2004 op Bali getrouwd. Vorig jaar mijn nieuwe baan gestart, daarvoor was ik er echt nog niet klaar voor, schoof het voor me uit. Nu heb ik in januari de pil gelaten en we tellen nu ronde 6.

Ik hoop alleen niet dat ik te lang gewacht heb, vraag ik me wel eens af.............

NOD 30 juli

groetjes
talke

Hoi,

Ja hier weer een öudje" ben zelf 34 jaar en mijn man is 37 we hebben al een dochtertje dat afgelopen 2 juli 3 jaar is geworden.
In juni heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen en we zitten nu in ronde 1 als mijn cyclus nog 28 dagen is ben ik overtijd maar nu weet ik het niet, durf niet te testen misschien is mijn cyclus nu wel langer wacht dus nog maar even af.
Trouwens wij kennen elkaar al 19 jaar dus wij hebben gewoon lang gewacht ben zelf namelijk depressief geweest en nu in behandeling bij de psychiater ed. en nu in overleg gaan we er dus weer voor.

iedereen veel succes, groetjes

halo ik ben er oook nog ben 35 jaar en mijn vriend 50 ja het is zo maar goed heb in noverber een meisje verlooren bij 41 weeken zwangerscahp we zijn nu weer in de 2 ronden zondag mijn nog dag hoopen alemaal oook voor julie liefs van jolanda

tja oudjes.............. ik ben 29 ben je dan ook oud?
bij de jonkies hoor ik zowiezo niet meer.
ik ben net ronde 3 ingegaan voor de eerste
groetjes daan

hoi hoi hier een super jonkie!! 21 jaar jong en bezig voor de eerste 2e ronde

Hoi "oudjes"!

Leuk om te lezen dat er ook wat oudere aanstaande/moeders zijn.
klinkt wel een beetje gek..oudjes,net of je het over een stelletje bejaarde mensjes hebt.
Eigenlijk zijn we gewoon in de bloei van ons leven!
Een hele goeie vriendin van mij is nu 14 weken zwanger,zij is 37 jaar,gewoon geweldig om te zien!
Ik gun het iedereen van harte,maar mezelf natuurlijk ook!!
Het is niet zo dat er echt druk achter zit ,maar ik heb eigenlijk geen zin om na mijn 38/39ste nog zwanger te raken....dus de tijd dringt toch wel een klein beetje.
Hebben jullie dat gevoel ook??
Maar goed ik zal gewoon mijn tijd afwachten en ze zeggen dat als het voor je bestemd is dat het wel goed zal komen,daar hoop ik dan maar op.
Voor ons allemaal!!ik zal voor jullie duimen!!
liefs,Swinnie

Dag allemaal,
Er was toch een topic van "vrouwen boven de 35"   of zoiets? Kan ik niet meer vinden, maar die was ook al erg lang, en liep al langer dan een half jaar als ik het goed heb.

In ieder geval mag ik me hier ook melden, want ik ben 37 met echtgenoot van, hou je vast, 49. We zijn elkaar wat later tegen gekomen, maar toen ook beiden helemaal klaar voor het grote mensen leven. Inmiddels een gezin met een dochter van 7, een dochter van 6 en een zoon van 1,5. En nu wachten op baby 4... (de laatste heb ik moeten beloven). Groeten!

weet niet wat oud is, maar word in oktober 33. We zitten nu in de 3de ronde (na stoppen met de pil binnen 2 weken ongesteld daarna 2   testrondes, van 28 en 29 dagen), eerste echte ronde 36 dagen, tweede ronde 39 dagen. Heb het idee dat het nu wat lager gaat worden. Had deze ronde ovulatiesticks gebruikt en dacht op dag 18 een positieve test te hebben, maar op dag 13 en dag 19 geklust. Maar op dag 21 dacht ik ook een positieve test te zien. Dus het is weer afwachten. Maar verwacht dus een ronde van ongeveer 35 dagen.  

Terug
Bovenaan