waar zijn jullie dikker geworden??

A

Anoniem

Guest

dames,

Iedereen hier is zo ongeveer even ver als dat ik ben neem ik aan (30 wkn) en ik merk toch wel dat mijn bovenbenen en mijn armen wat dikker zijn geworden samen met mijn buik natuurlijk..maar ik heb nog een kleine buik voor 30 wkn (zal er ff foto bij doen)
In totaal ben ik nu 9 kilo aangekomen en aangezien mijn eerste zwangerschap is vroeg ik me af of dat veel is? en hebben jullie ook dat jullie op andere plekken wat dikker worden??
 hieronder mijn buik met 29 wkn
Hallo

Jee, wat een beschaafd buikje zeg!
Die van mij is zeker 2x zo groot maar misschien komt dat wel omdat de boel niet meer zo strak is (is m'n 2e zwangerschap en in de tussentijd helemaal niet aan mijn lijf gewerkt). Ik kan me niet zo heel goed meer herinneren hoe de buik er de 1e keer uit zag. Wel ben ik nu met 31 weken 10 kilo aangekomen, da's weer niet zo'n groot verschil. Maar dat is wel allemaal in mijn buik gaan zitten.
gr. Anne

Ik ben vandaag op control geweest en ben nu 32 weken en 10 kg aangekomen.
De meeste zit in mijn buik, en dan bovenbeenen en mijn billen. Voor de rest gaat het nog heel goed. ( mijn vorigezwangerschap 25 kg aangekomen en het zat echt overal en ik had heel veel vocht vastgehouden).

Dat is mijn buik met 31w

hoi hoi
wat een bescheiden buikjes zeg!!!!kom ik aan met m,n giga buik.
iedereen denkt dat ik elk moment moet bevallen.
maar ja dat krijg je he met een zesde,dan is de boel al lekker uitgerekt!!!!
volgens mijn man ben ik niet veel aangekomen,zelf voel ik me net een kamerolifant maar goed hij kan het weten!!!!!
bij onze vk wegen ze niet meer(gelukkig) dus zou niet weten hoeveel ik ben aangekomen.
liefs sil

Hoi Dames,

Ik ben nu 29 wkn & 2 dgn zwanger en zo'n 10  kilo aangekomen. Het meeste zit in mijn buik, maar mijn bovenbenen en kont zijn ook wel iets dikker geworden.
Hieronder mn buikie met 29 wkn.

Groetjes Marleen

ja kijk!! dat zijn nou mooie buikies :D Dan ziet iedereen van: Hee die is zwanger!!
En ik ben dus geen uitzondering met 9 kilo dus dat valt nog wel mee gelukkig..

Ik hoop voor ons dat het er allemaal straks snel af is haha...ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jullie zit maar ik word gek van al die stomme zwangerschapsbroeken!
Ik heb er maar 2 omdat ik ze maar pas aan hoef dus ik vind het zonde om nog voor 2 maanden van die broeken te kopen.
Ik wissel vaak af met truitjes om het leuk te maken haha... zou het heerlijk vinden om mijn eigen broeken enzo weer aan te kunnen.

En wij zijn natuurljk allemaal in november uitgerkend hier dus dan nog maar een maand tot kerst  

Het aftellen is in ieder geval wel begonnen voor ons dus dat is wel lekker he??
De weken vliegen voorbij en voor we het weten hebben we er een huisgenootje bij :)

x an

Hoi!

Ik ben vandaag precies 31 wkn zwanger en ben nu 9 kg aangekomen. Hoewel het meeste echt op mijn buik zit, zijn mijn heupen ook wel iets breder geworden. Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik in totaal 16 kg aangekomen, ben benieuwd waar ik nu ga eindigen.

Deze foto heb ik vandaag gemaakt:

Groetjes,
Ikke mv 1 & ?

ook al zo'n leuke buik! ik wil ook zo kunnen showen haha...

Terug
Bovenaan