waar zijn jullie dikker geworden??

Waar niet hihi.

Haha nee hoor, valt wel mee opzich.

Naast enorme buik die nu ook aan zijkant begint op te zwellen, zie ik dat mijn bovenbenen toch ook wel iets minder   'strak' geworden zijn.

En ik heb het idee dat ik een onderkin beetje krijg, daar ben ik helemaaaaaal niet happy mee. Dat is ook de eerste plek waar je bij mij ziet dat ik dikker word; mijn hoofd!!!

hoi

Nou ik begin geloof ik overal uit te dijen bah,omdat het mijn tweede is heb al best een flinke buik maar wat ik nog het ergste vind is mijn gezicht begint nu ook dikker te worden,is er meestal wel als eertse af maar toch ben ook al 13 kilo aangekomen. gr wendy

OVERAL!!!
Echt niet normaal meer...
Bij mijn zoontje was het alleen mn buik, maar nu...: Armen, benen, kont (had ik nooit nu wel) buik en borsten (het enigste plus puntje alleen valt het niet zo op met die dikke buik eronder).
Ben dan ook al 15kilo! aangekomen: ben nog nooit in mijn leven zoooo zwaar geweest (zit altijd rond de 60) en merk dat dan ook wel...
Moest voor mn eerste school dag een paar trappen op naar het lokaal: boven wilde ik iets aan de docente vragen, maar moest eerst 5min op adem komen.... BAH! Zal blij zijn als ik weer een beetje normaal ben....

Liefs "Nijlpaardje" Nika

dus ik ben niet de enige met wat spek op de benen en armen hihi... ik merk echt wel dat ik " lovehandles" krijg op bij mijn heupen/billen
ik word er echt gek van want vind het superlelijk eigenlijk.. En het is nou ook weer niet zo dat ik onwijs veel eet. Ik probeer heel bewust om te gaan met voeding en drink zo 2 liter water op een dag :(

Maar ja, mijn moeder zei dat het er zo weer af is omdat je straks loopt te stressen enzo.. ik hoop dat ze gelijk heeft hahaha!

Nou, ik ga aan t eten beginnen.. Echt heel erg maar we eten patatjes hahahaha....en net nog zeggen dat ik bewust met voeding omga ;)   nee hoor, dit is de eerste keer deze week hihi...

Gr angela

Terug
Bovenaan