Waar zijn mijn klachten; ZORGEN!

Bedankt Mamaell en PM voor jullie geruststellende woorden. Het geeft weer een beetje hoop die ik was verloren. Elk zwangerschap is anders en dat moet ik gewoon voorop stellen.  Volhouden tot de echo want ik heb er toch geen grip op. Het beste er van hopen.
Heel erg bedankt.
Liefs

Ik snap wel dat je graag wilt weten of het dan wel goed groeit en dat je ontzettend uitkijkt naar de volgende echo. Ik kan niet wachten op de mijne volgende week, dan 10 week! Ik ben gewoon bang dat het dan blijkt dat het is gestopt met groeien oid ookal heb ik wel wat gebruikelijke klachten. Dus ik denk dat WE ? gewoon vertrouwen moeten hebben dat het goed gaat en zolang je geen bloedverlies met pijn hebt alles gaat zoals het hoort te gaan, toch? ?

Ik zou je echt niet te veel zorgen maken! Ik ben nu 11,5 week en heb helemaal geen klachten, behalve dan vaker koortslippen. Ben nog helemaal niet misselijk geweest, hoef niet vaker te plassen en heb geen cravings oid. 
Toch heb ik inmiddels al 2 mooie echo’s gehad en donderdag volgt de derde. 
Elke zwangerschap is anders: je kunt echt niets afleiden aan hoeveel klachten je hebt!

Terug
Bovenaan