waar zit iedereen???????

wij zijn vandaag heerlijk een dagje naar valkenburg geweest....
lekker gewandeld en een terrasje hier en daar. heerlijk!!
gister ook al niet veel hier gelezen dus ik moet nu alles inhalen. ik doe mijn best... ihiih

liefs marijke

Lekker joh, bijna allemaal buiten geweest.

Wij hebben vandaag ons huis weer een beetje meer dreumes-proof gemaakt. Allemaal draden van de boxjes weggewerkt. En ik heb ons nieuwe internet en bellen  geinstalleerd. Ben best trots op mezelf  . Internet doet het (da s het belangrijkste) en de telefoon boven doet het ook. Waarom de telefoon   beneden het niet doet is mij een groot raadsel  maar daar ga ik morgen of volgende week wel achteraan.

groetjes, paulien

hoi pauwtje

goed man dat je dat zelf geinstalleerd heb dat verdiend een  ik laat het doen veel handiger ik bak er toch   niks van maar ach ja daar heb je mannen voor he hihihi

Thanks!

Wij hebben hier een heel traditionele taakverdeling. Behalve als het om de computer en mobiele telefoons gaat, dan ben ik charge (mijn man is een hele grote digibeet). Daarentegen staat dat hij over de planten en bloemen in huis gaat, haha.

hoi pauwtje

wat geweldig die rolverdeling bij   jullie   hihihi
bij ons is het traditioneler alhoewel mijn man ook wel veel in het huishouden doet maar echt zulke dingen hou ik voor hem hihihi

liefs

boren enzo is ook voor mijn man hoor. Eigenlijk alles waar een schroevendraaier aan te pas moet komen, hihi. En mijn band plakken doe ik zelf, maar dat lukt nooit en dan doet hij het  de volgende dag  alsnog voor mij, heel lief.

kijk dat is handig hihi wij zijn aan het verbouwen maar ik moet wel zeggen dat ik wel een stuk meer met dat soort ingen doe dan ik gedaan heb wordt wel steeds handiger hahahaecht raar maar waar

Terug
Bovenaan