waarin afgekolfde melk bewaren?

Ik had er een paar losse medela flesjes bijgekocht hier zaten ook de ringen voor spenen in te zetten en met stop (ipv de speen) zodat je een deksel hebt. En kan in vriezer en als je de voeding wilt gebruiken stop eruit halen en speen erin en drinken maar...

succes

Ik had er een paar losse medela flesjes bijgekocht hier zaten ook de ringen voor spenen in te zetten en met stop (ipv de speen) zodat je een deksel hebt. En kan in vriezer en als je de voeding wilt gebruiken stop eruit halen en speen erin en drinken maar...

succes

EVen ter aanvulling, niet alle ijsblokzakjes geven ijsblokjes van 20 ml, die van perfekt merk geven met beetje geluk 15 ml, kunt beter uitgaan van 10, omdat je anders te weinig ontdooit. DAar is het ook handig voor, je hoeft dan steeds maar te ontdooien wat je nodig hebt, als je een fles van 150 ml invriest en vervolgens gaan ze qua gewicht omhoog en qua voedingen terug, dan heb je dus te weinig in zo'n flesje.

Groetjes Linda

Mijn zusje(kraamverzorgster) vertelde pas dat een gezin zakjes van Ikea gebruikte.
Had ze pas ook 4 dozen gekocht....
Dus als je een Ikea in de beurt hebt, misschien een idee?

Terug
Bovenaan