Waarmee beginnen????

Ik ben sinds 2 weken ook begonnen met een groentehapje voor mijn zoontje, nu bijna 4 maanden. Afgelopen week ben ik de fruithap erbij gaan even en da vindt hij heerlijk.
Had ik ook nog even een vraagje. Maken jullie je kindje wakker voor een fruit- en groentehap? Mijn schema qua fv is nu: 8.30/12.30/16.30/20.30. Hoe zouden julle de hapjes er tussen plaatsen? Nu geef ik vaak vlak voor de fles een paar hapjes, maar hij begint er nu wat meer van te eten....of worden jullie kindjes uit zichzelf wakker?

Hallo

Onze zoon van nu 4.5 maand oud heeft nu ook fruithapje.

Ben nu ook zo ongeveer 2 weken bezig.
Hij eet nu de ene dag alles op en de andere keer de helft smorgens en smiddagds.
Ik maak hem er niet wakker voor.

Ons schema is ongeveer.

07.30 fles    
10.00 of 10.30 fruithapje                                             in iedergeval direct na zijn slaapje
12.30 fles    17.00 fles                            
21.30 fles      

210 cc + 7 scheppen melk in de fles                                                                                  

hij zit trouwens net op 4 flessen dit   gaat goed wel wordt hij even wakker om 17.00 uur, maar na kwartier gaat ie nog weer even slapen. om 19.00 uur leggen we hem in bed na zijn badje en dan om 21.30 halen we hem slapen uit bed en geven we hem slapend zijn fles

Groeten

Diarich

Terug
Bovenaan