waarmee blijven drijven??

Hoi meiden.

JAJA 't is lang geleden.
Is dacht...gewoon aso dat ik nu nog durf.
Maar heb weer eens advies van jullie nodig.
Wij gaan heerlijk bijna op vakantie.
EN we hebben daar een zwembad.
Nu wilde ik graag weten wat jullie je kindjes om doen die gaan zwemmen.
Ik heb nu voor Anne-Sophie van die bandjes om dr arm. Maar blijven ze daar echt op drijven???
vind het zo weinig.
Roderick gaat gewoon nog in zo'n band met een zitje. Dus daar maak ik me gene zorgen over.
Maar ben bang voor sophie.
En natuurlijk zijn wij er wel bij.
Maar het is toch handig als ze zelf boven water kunnen blijven.
Dacht zels aan zo'n zwemvestje. maar marnix vond dat nogal stom. Is dat echt raar???

Groetjes van een mama die duidelijk niet vaak zwemt met de kids.

Hoi,

Ik vind het niet raar hoor. Wij denken er ook over om zo'n zwemvestje te kopen. Je ziet er in het buitenland wel meer kindjes mee. Ze blijven er volgens mij beter op drijven dan op alleen bandjes op de armen en het lijkt me ook comfortabeler voor Sophie want zeg nou eerlijk...een paar van die gekke dingen om je armen beperken wel je bewegingsvrijheid. (mss een goed argument voor Marnix?)
gr.Ing

Hoi Marianne,

Ze blijven met die bandjes wel 'even' drijven, maar je moet ze wel in de gaten blijven houden.....
Mijn ervaring is trouwens dat Bas veel liever in het gedeelte van het zwembad is waar hij zelf kan staan. Dat speelt veel makkelijker. Dan heeft hij ook wel de bandjes om, voor de zekerheid, maar eigenlijk zijn die dan niet echt nodig.

Ik vind een zwemvest trouwens niet stom, maar eerlijk gezegd voor een gewoon zwembad bezoek, wel een beetje overdreven. Op een boot lijkt me zo'n ding weer ideaal.

Groetjes en alvast een fijne vakantie,
Karin

Tja bij een gewoon zwembadbezoek in Nederland zou ik het mss ook niet snel doen. Ahoewel...het is daar ook druk en onoverzichtelijk en ze liggen zo in het water. Maargoed dan zou ik niet zo'n heel proffesioneel bootvest kopen maar gewoon een opblaasbare. Ik zag ze pas bij het kruidvat voor een paar euro. Ze zijn geel.
gr.Ing

Hoi Marianne,

Wij zwemmen sinds kort fanatiek met Marissa. Ik heb voor haar ook zo'n ring met zitje gekocht. Daar zit ze in en dan heeft ze bandjes om haar armen. Ze wil altijd maar even in de ring en dan wil ze er uit. Maar met die bandjes blijven ze dus echt niet drijven. Haar armen blijven wel boven water maar haar hoofdje verdwijnt wel degelijk onder water. Voor een peiterbadje zou ik dus alleen vleugels doen maar voor dieper water is zo'n stoeltje nog steeds ideaal. Een zwemvest vind ik niet sto maar ben wel benieuwd hoeveel bewegingsvrijheid ze dan hebben. Fijne vakantie alvast

groetjes Linda

Hoihoi,

het ligt er denk ik aan welke bandjes je koopt want met die oranje bandjes van bemex geloof ik blijven ze echt wel goed drijven. Die heb je ook in verschillende maten en gewichtsklasse.
Levi wil absoluut niet meer in zo'n band zitten, hij wil zelf zwemmen en van de glijbaan af en dan zijn de bandjes ideaal. Bij mij moeten ze ook altijd de bandjes om of het nu ondiep of diep water is en ze weten ook echt niet beter en vinden het absoluut geen probleem.

groetjes chimene

Hey,

Bij ons blijven de bandjes ook heel goed drijven, geen probleem, wij hebben bert en ernie bandjes.
Ik hoef Roan ook niet in een zwemband te stoppen, de bandjes zitten prima want hij klimt er mee op de kant en springt dan in het water en dan komt hij gewoon weer boven water en zijn hoofd blijft dat ook de hele tijd en wij zwemmen elke week ong drie kwartier op deze manier....Hij vind het helemaal geweldig maar zwemt al vanaf dat hij een half jaar is.

Groetjes Mascha

i

bedankt voor de reacties.

Ik twijfel dus ook of ze met die armbandjes blijven drijven.
Maar zo'n stoeltjesring wil ze dus echt niet meer. En ze is ook al 15 kilo dus is het ook niet echt lekker.
En van de glijbaan gaat ook niet met zo'n band.
@Karin: ik denk ook dat sophie meer een meisje is die daar blijft waar ze lekker kan staan. Maar je weet het nooit van te voren. Dus wil wel genoeg meenemen.

@ Ing: Ik heb al zo'n opblaaszwemvest. Zou ook zeker geen orginele bootvest kopen voor het zwembad.drijven.
Ik heb nu intexbandjes voor de armen en die gaat idd per gewichtsklasse. Ik heb net de zwemtas alvast ingepakt. En gewoon ook het opblaasbare zwemvest er in gestopt. We zien het wel.
Daarbij komt nog dat we gewoon in Nederland blijven.
dus winkels genoeg toch???

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan