waarmee blijven drijven??

Mette wil ook echt niet meer in zo'n zwembandstoeltje. Ze zwemt elke week zonder bandjes of ring maar dat is tijdens een les peuterzwemmen dus dan is er altijd een ouder bij. Bij vrij zwemmen zoals op vakantie doen we haar zeker iets om en ik vermoed dat een zwemvestje meer bewegingsvrijheid geeft dan die dingen om haar armen. Maargoed dat heb ik dus nog niet getest dus dat zullen we moeten ervaren.

Fijne vakantie!!! Geniet er lekker van!
gr.Ing

hoii

Ik heb voor birgit een zwemvestje gekocht bij 0tot24maanden op internet.. Voor het wekelijkse zwemmen heb ik tot nu toe gewoon zwembandjes gebruikt. De juf daar zei dat je niet naar de kilo's moet kijken die ze op de verpakking aangeven maar gewoon grote moet kopen, niet van die langwerpige.
Ik heb een degelijk sterk merk, van die oranje vanaf 6 jaar (!!!) Birgit blijft perfect drijven en zwemt zelfs al een beetje.. op haar manier maar ze gaat vooruit! Ik zou wel kijken naar een beter merk, wat ze vaak bij een zwembad zelf verkopen, speedo of iets dergelijks en dan die voor wat meer kilo!

Hallo,

hier een moeder uit het buitenland ha ha! hier heeft elk kind dus gewoon een zwemvest aan in het zwembad totdat ze echt kunnen zwemmen dus ik vind het helemaal niet raar. Alice heeft er nog niet zelf 1, zijn eigenlijk nog niet zo vaak wezen zwemmen in het zwembad en je kunt ze daar gewoon pakken van het rek. Verder zijn dat helemaal niet van die grote lompe dingen die ze hier hebben en kunnen kinderen er prima in bewegen hoor.

Groetjes Alberdien

Hoi hoi,

Wij hebben ook een zwemvest voor Dylano.. Idd een opblaasbare. Die hebben we gekocht voor t zwembad hier in de tuin..
Gelukkig kijkt Dylano er niet naar om, als het zeil EROP zit, dus ook geen vest voor hem.
En int zwembad heeft hij er eigenlijk ook geen 1tje aan.. er is altijd iemand bij, dus zo makkelijk verdrinken ze niet.

Voor Syl, hebben we zo'n badring waar Linda het over heeft. Die vind het echt heel erg fijn, maar is tuurlijk een stuk jonger dan Anne- Sophie,

Je hebt ze wel in verschillende groottes, dus mss voor een grotere kijken??
En ander zou ik wel een goed zwemvest aanschaffen voor haar, veiligheid boven alles hoor!

Fijne vakantie alvast meid!

Liefs Deb.

Benthe zwemt ook heel regelmatig en die heeft echt genoeg aan haar intexzwembandjes. Zij zwemt gerust het hele zwembad door en durft zelfs op haar rug en op haar buik te gaan liggen (met benen in de lucht) en ze gaat niet kopje onder. Ik zorg wel altijd dan de zwembandjes een beetje naar voren gekanteld zitten, dus wellicht is ze daardoor zo goed in balans. Goed dat je ze allebei hebt ingepakt, maar ik zou het zeker eerst eens met zwembandjes proberen.

Groetjes Martine en een fijne vakantie

Terug
Bovenaan