waarneer vruchtbaar?

Ik lees veel over monnikspeper, dat je dan een betere innesteling krijgt. Misschien jet proberen waart.

Dank je voor je reactie Bambi (oeps,kan naam niet meer zien dus mis nu wel iets in je naam)
Ja ik hoop (ga er vanuit) dat ik er wel gewoon zwanger mee kan raken. We zijn ook nog maar kort (ronde 3) bezig hoor dus er is ook nog geen "paniek".
Maar afwachten mijn volgende NOD is dus: 7 okt...
Dus als ik gelijk heb moet ik vanavond nog even sporten voor de zekerheid
Groeten Nanja

Hoi Nadja,

Wat leuk dat je ook voor een kindje gaat,en idd je derde ronde dus nog genoeg kansen he,leuk dat je hier ook komt schrijven.Ik ben zelf bezig voor een tweede en het lukt niet vanzelf,manlief heeft darmkanker en is ziekte van chrohn patient hopelijk ben ik voor november zwanger zoniet dan krijgen wij een doorverwijzing van de huisarts voor het ziekenhuis..

ben je bezig voor je eerste kindje? nou veel klusplezier dan maar he hihi.

xxx nice

Hoi Nicejee,

Mijn mannetje heeft colitis ulcerosa (familie van crohn) en is deze week begonnen met het slikken van pillen waardoor ik helemaal niet meer zwanger mag worden. Pas als hij de pillen drie maanden niet  meer heeft geslikt kunnen we het weer gaan proberen.  Bij ons is het dus hopen dat het afgelopen maand gelukt is om zwanger te worden want anders gaat het waarschijnlijk heel lang duren voor we weer verder mogen.  
Hoop dat  het voor jullie wel snel gaat lukken zonder dat jullie doorwezen hoeven worden.

Debbie  

Hallo Nice,
Jeetje wat spannend dan voor jullie nu. Het zou natuurlijk geweldig zijn als het nu nog lukt. Dan hoef je niet die medische molen in. Hebben jullie al genoeg van lijkt me zo. Ik wens jullie heel veel succes!
Ja eigenlijk pas 2e echte ronde hoor. De 1e keer telt eigenlijk niet mee omdat we halverwege mijn cyclus zijn gestopt met veilig vrijeen. Dus ga ik er maar vanuit dat we toen net mijn eisprong hebben gemist.
Maar ik ben vrij ongeduldig dus zou het zeer fijn vinden als het deze maand lukt. Maar goed wie niet....

groeten Nanja

owja.. 1e kindje dus alles is nieuw voor ons! Echt heel spannend allemaal!
grtz Nanja

Terug
Bovenaan