Waarom altijd dat testen?

Ik had goedkope test van de action en heb wat afgetest.. het gaf mij meer rust. Teste vaak al 1 week voor dat ik ongesteld moest worden en dan om de dag ??
 
Ik vond testen gewoon wel fijn!
Bij de eerste pas met 7 weken getest. (onregelmatig ongesteld, had ook geen idee wanneer ik de laatste keer ongesteld was geweest haha). Was er totaal niet mee bezig. 
Bij no2 wilde ik er graag voor gaan. Ivm bv was de menstruatie ook meer dan een jaar uitgebleven.
Uiteindelijk op 10dpo positief getest (beetje vroeg), ik voelde een vleugje misselijkheid in de auto en was er van overtuigd dat ik MOEST testen. En ja hoor!
Was positief in de 3e ronde met ovulatietesten.. Toen ook de oploop getest, niet nodig, maar vond het gewoon leuk. 
 
 
Heel herkenbaar. Ik neem me ook altijd voor om te wachten, maar dan ergens kriebelt het toch zo enorm en ga ik toch weer te vroeg testen. Soms ook omdat ik weet dat m'n NOD op een dag valt dat ik niet kan testen en ik dan juist niet wil wachten. Superdom natuurlijk, want op deze manier verspil je echt enorm veel testen terwijl je beter gewoon kunt afwachten. 
Ergens denk ik dan ook wel, ik moet het niet meer doen, maar ik kan me dan niet beheersen.
 
Terug
Bovenaan