waarom cola light slecht??

Hoi,
Het zal idd de caffeine zijn. In combinatie met bepaalde voedingstoffen.
Maar ik drink het zelf ook graag. Dat blijf ik ook wel doen.
Zolang je nog niet zwanger bent kun je sowieso gewoon alles blijven eten en drinken.
Als je zwanger bent moet je iets meer op gaan passen. Maar je mag gerust cola light
ed. Blijven drinken hoor. En de eerste 6 weken van je zwangerschap is er nog geen
contact tussen baby en moeder. Dus totdat je weet dat je zwanger bent, lekker
blijven eten en drinken wat je graag lust.
Groetjes Melanie

is dat zo ja de eerste 6 weken?
ik dacht dat het vruchtje namelijk ging innestelen en dan zit hetin de baarmoederwand, waar heel veel bloed doorstroomt, met de stoffen die je eet en dringt of niet

Hoi Fiepke,
Ik begrijp je verbazing. Maar de eerste 6 weken leeft het vruchtje van de stoffen die in
het eierzakje zitten. Hij is dan idd al ingenesteld, maar dan wordt de moederkoek
gevormd en de navelstreng ontwikkeld. Pas daarna krijgt het vruchtje mee wat jij eet
en drinkt. Ik wist het ook eerst niet. De gyn heeft ons dat verteld.
Groetjes Melanie

oh gelukkig haha.
iedereen hier aan de cola light .
ik dacht ook dat de baby gelijk alles meekreeg...maar ik snap idd wel waarom het dan toch niet zo is..
wel jammer dat rood vlees dan niet meer mag want ik ben er dol op!!(allergisch voor varken)

Ik ben ook een echte cola light drinker, maar of je zwanger bent of niet het blijkt altijd slecht te zijn als je veel light drinken drinkt. Door wat ze toevoegen eraan.
Het houd mij daarmee niet tegen hoor, maar wat is tegenwoordig nog wel helemaal goed?

Precies..tegenwoordig is niks meer goed...maar ik vind ook dat je gewoon alles kan blijven eten en drinken waar je trek in hebt..
Ik doe het gewoon met wat mate...
We worden heus wel zwanger..ondanks de cola.

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan