waarom cola light slecht??

Hallo,

Ik wou ook even reageren op jullie stukje hier. Het zal idd ook te maken hebben met de caffeine. Ook weet ik dat er in o.a light drinken zoetstoffen zitten, waar  een vriend  mee kwam is dat zoetstoffen kanker verwekkend kunnen zijn...En ja ik weet het er zijn tegenwoordig heel veel dingen die ook kankerverwekkend kunnen zijn. Wel is het zo dat ik geen light drink hierom. Een beetje zou niet erg zijn maar als je er 2 liter per dag van drinkt wel weer. Ben helaas geen dokter en wil me ook niet voordoen als 1. Maar dit is wat ik te horen heb gekregen.

Hai dames,

Hier nog een complete cola light verslaafde. Ben intussen 3 zwangerschappen verder en heb 3 kinderen op de wereld gezet. Ik heb zelf an de gyn verteld dat ik mijn cola light niet wilde opgeven en hij had hier geen problemen mee mits ik geen liters per dag dronk. Maar daar ik ongeveer 1 liter per dag dronk vond hij dit geen probleem. Ik had al zoveel moeite met het stoppen van roken en het niet eten van filet american dat ik niet ook dit wilde opgeven. Intussen zijn al mijn kids gezond op de wereld gekomen dus ik zou me daar maar geen zorgen over maken.

Succes met het zwanger worden.

Groetjes,
Marielle

ik denk dat je gewoon heel veel gewone dingen kunt blijven doen, zolang hetmaar met mate is en niet overdreven veel.
het zou ook niet goed zijn om er stress van te krijgen want dat is nog veel erger he
nou succes allemaal

Terug
Bovenaan