Waarom geen tepelhoedje?

quote: MicK78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-12-2007 17:18:07'));

Wat een onzin, Yvonne! Jij werkt zeker op een consternatiebureau?!  

Ehm, nee, daar werk ik dus niet
Ik ben contactpersoon bij de Vereniging Borstvoeding Natuurlijk (dat  is ook wat  je ziet staan als je mijn profiel aanklikt...)  

Groetjes van Yvonne

quote: wammes reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-12-2007 13:48:51'));

Het is inmiddels niet meer nodig want ik ben aan het afbouwen. Wil er af zijn als ze 1 wordt, dan vind ik dat ik mijn best gedaan heb.

Daar mag je met recht trots op zijn joh, je hebt zo'n geweldige basis gelegd voor je dochtertje!

Groetjes van Yvonne

ik ken ook iemand die ruim zes maanden met tepelhoedjes heeft gevoed. Zonder was ze na twee weken al gestopt! Ik heb zelf bij de eerste ook een tijdje met tepelhoedjes gevoed en mijn ervaring is dat je dan zorgvuldiger kunt aanleggen, je ziet door het hoedje heen of je het precies goed hebt gedaan.
Bij de tweede had ik ze alweer in huis liggen, maar gelukkig nooit nodig gehad, deze keer kreeg ik geen bloedblaren en andere vervelende pijnlijke dingen. Nu voed ik haar alweer 21 maanden!

groetjes Danielle

Hoi wammes,

als ze doorslaapt, geef ik nog 2 echte voedingen, dit is 's avonds voor bedtijd en halverwege de ochtend. Verder een slokje troost overdag, voor meer heeft ze geen tijd, veel te druk met spelen!
Als ze 's nachts wel wakker wordt en niet meteen weer in slaap komt, voed ik haar meestal ook even. Ik had nooit gedacht dat ik zo ver zou komen, toen ze geboren was, was mijn doel 3 of 4 maanden, aangezien het met de eerste niet zo goed gelukt was.
Toen ze een jaar was, gaf ik nog wel 8 voedingen op een dag, en daarnaast at ze toch ook heel erg goed (beter dan nu moet ik zeggen) Da's wel wat anders dan nog 1 keer per dag. Als je daar nu op zit, vind ik het een mooi voornemen om op haar eerste verjaardag te stoppen. Goed van je dat je het zolang volhoudt!

groetjes Danielle

Hoi Danielle,

Mijn streven was 6 maanden, maar het ging zo goed dat ik gewoon doorgegeaan ben. Ik ben ook echt blij dat ik het gedaan heb. Het was echt ons momentje. Nu wordt ze echt al groot. Ze heeft er niet zoveel geduld meer voor. 's Morgens gaat het nog goed, maar de rest van de dag dronk ze zo weinig omdat ze zo nieuwsgierig is dat ik het rustig ben gaan afbouwen.

Terug
Bovenaan