A
Anoniem
Guest
Sorry moest het even kwijt, het lijkt wel of de hele wereld zomaar zwanger wordt en ikke niet, klinkt wel heel erg zielig of niet. We zijn nu in ronde 14 bezig en om mij heen zijn mensen na 1 of 2 rondes zwanger, best frustrerend. Ik heb een hele onnregelmatige cyclus en heb alles geprobeerd wat ik zelf kon doen, maar helaas geen baat. Ben ook al bij de huisarts geweest maar daar mag ik in januari pas weer terug komen (mits ik al een mooie bolle buik heb.) omdat ik heb bewezen dat ik wel vruchtbaar ben, gezonde zoon en 1x miskraam in januari maar als ik dan hoor dat sommige meiden zo clomid krijgen voor regelmatige cyclus dan snap ik niet waarom ik dat niet mag van mijn huisarts. Vandaag was ook weer zo'n dag dat ik de stad liep en de 1 na ander mij ging vertellen dat ze zwanger zijn, wat ik natuurlijk voor hun hartstikke leuk vindt maar toch knapt er bij mij iets van binnen, en het doet me dan ook altijd wel heel goed als ik hier dan toch maar weer lees dat het niet vanzelfsprekend is ook voor anderen om zomaar zwanger te raken.
Hoop voor iedereen hier dat we met z'n allen kunnen vertellen dat we ZWANGER zijn
Succes meiden.
Liefs Esther
Hoop voor iedereen hier dat we met z'n allen kunnen vertellen dat we ZWANGER zijn
Succes meiden.
Liefs Esther