Waarom ikke nog niet!??!!!

Hoi Meiden,

Wat een verhalen zeg. Heftig hoor. En dan snap ik zeker dat je je af en toe behoorlijk gefrustreerd voelt als anderen om je heen heel makkelijk zwanger lijken te worden.
En linda, jij zit nu dus alweer een tijdje in de medische molen. Ik hoop dat de gynecoloog je verder kan helpen en dat je snel zwanger mag zijn.
Nou, veel succes allemaal. Het is inderdaad prettig om even je verhaal kwijt te kunnen.

Groetjes Mariska

Jeetje ik kan niet mee praten over miskramen of BZ want ik ben nog nooit zwanger geweest. Maar ik kan me wel iets voorstellen bij de blijschap en dan de teleurstelling.
Dus leef wel met jullie mee.

Ik ga over twee weken ook de MMM in.
Of misschien zit ik er al wel in, want ik heb alle onderzoeken al achter de rug.

Ik ben redelijk regelmatig een cyclus van 25 tot 28 dagen (heel soms 30 dagen, dan ga je opeens hopen)
Na twee jaar heb ik de stap gezet naar de huisarts. Ik had zelf al een paar maanden m'n temp bijgehouden.
Die heeft ons doorgestuurd naar de gyn.
De interne echo was goed.
Uitslagen van bloedonderzoeken waren goed (ik had een goede eisprong zeiden ze)
Zaadonderzoek van m'n vriend was goed.
Vervolgens het meest vervelenste onderzoek: HSG
Ook daar was alles goed, eileiders zijn niet verstopt.

Na de HSG moesten we 3 tot 4 maanden zelf proberen en als het dan nog niet gelukt was kwamen we in aanmerking voor IUI.

Op dat punt zitten we nu dus. Over twee weken gaan we naar de gyn om uitleg te krijgen over IUI en krijgen we denk ik ook te horen wanneer we daaraan kunnen beginnen.

Erg frustrerend, eigenlijk verwacht je dat je door onderzoeken krijgt te horen waarom het niet lukt en wat ze er aan kunnen doen.
Wij kregen te horen dat ze niets konden vinden en dat dat onverklaarbaar onvruchtbaar heet.
Dus na al de onderzoeken weten we eigenlijk nog niets.

hey deedee

dat is inderdaad frusterend alles alles goed is bij jullie beide maar gewoon niet zwanger raakt, ik hoop dat het IUI aanslaat bij je meid, en dat je meteen zwanger mag raken
Ik heb eerst 6 maanden clomid geslikt en daarna dus geopereerd aan die bbz, ik moet volgende week weer naar de gyn toe en ik hoop dat ik dan ook te horen krijg dat ie met IUI wil gaan beginnen maar ik ben bang dat ie zegt dat ik nog clomid moet slikken
Ik heb uit mezelf geen eisprong dus vandaar dat ik daarvoor bij de gyn loop
sterkte meid en hou ons op de hoogte

groetjes linda

Hoi Allemaal,

Nee, ik kan ook niet meepraten over de miskramen. En als het goed is heb ik wel een eisprong. Ik heb twee cyclussen getemperatuurd en ovulatietesten gebruikt.
Ook ben in december al bij de gynecoloog geweest omdat ik een cyclus had van 84 dagen. Ik heb toen een inwendige echo gehad en een bloedtest, maar dat was allemaal goed. Ik heb met mijn man afgesproken dat we in ieder geval tot eind september aankijken en dan weer gaan kijken of we terug gaan naar de gynecoloog. Maar ik denk dat het ook nog wel langer kan duren, ik heb het niet zo op artsen.  Maar het is nog geen september.  
Ik hoop voor jullie dat er snel goed nieuws komt.  

Groetjes Mariska  

hey mariska

een cyclus van 84 dagen dat is ook verschrikkelijk steeds die onzekerheid, maar je hebt wel een eisprong, dat is in ieder geval wel fijn, en hopelijk is het voor september raak bij je , probeer in ieder geval wel positief te blijven, ook al is dat soms moeilijk

groetjes linda

Hallo meiden,

Nou ik hoop dat mijn lichaam mij niet voor de gek houdt maar volgens mij heb ik mijn eisprong gevoeld, beetje stekerig gevoel in mijn onderbuik gisteravond en veel afscheiding(sorry)! Heb gelijk ovulatietesten aangeschaft natuurlijk wel tijd te laat als het de eisprong zou zijn geweest maar misschien voor de volgende x(hoop ik natuurlijk niet)
Gelukkig wel veel geklust deze week. Heb met mijn partner overlegd dat als we over 2 mnd nog steeds niet zwanger zijn en nog zo onregelmatig zijn we door willen verwezen naar het ziekenhuis om alles te checken. Ook al wil mijn huisarts dat niet hebben maar ik vind dat wij daar nu wel recht op hebben na 14 rondes. (ook al zal dat niet altijd een pretje zijn om de mmm in te gaan) maar dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.

Liefs Esther

Terug
Bovenaan