Waarom is het ons niet gegunt?????

A

Anoniem

Guest
Gister ochtend was er nog niks aan de hand. Had nog altijd goede hoop.
Tot tussen de middag. Toen begon de ellende weer. Die K....n duivels altijd.

Waarom is het ons niet gegunt zo'n klein hummeltje?????

Op naar ronde 11 maar weer . Ik ben er zo verdrietig van en kan er niet over praten. Zelfs niet met mijn vriend .
Morgen krijgt mijn vriend een echo en dan denk je dat je snel de uitslag krijgt maar nee hoor het duurd dan gewoon weer 2 weken. Ik heb er zo de balen van dat het allemaal zolang duurd.
Zijn nu 3 maanden geleden naar de huisarts geweest. Die had de papieren verkeerd door gestuurd. Zijn pas na ong. 2,5 maand pas in het ziekenhuis geweest.
Waarom duurd het allemaal zolang????

Sorry maar moest het even kwijt voel me zo kloten

He, wat balen allemaal! Ik hoop dat jullie binnenkort positieve berichten krijgen. Liefs Lientje

Bontrie, blijf goede moed houden!!
De aanhouder wint echt! ook al is het nu zo moeilijk.
Liefs, en heeeeel veel sterkte
Brinn

Ach Meissie toch. We begrijpen allemaal hoe je je voeld. Maar kop op ;
Nieuwe ronden Nieuwe kansen!! Gewoon volhouden het komt allemaal wel goed.

En als je je verhaal kwijt wil, gewoon ff spuien hier op het forum..

Liefs Patricia

Ach Meid,

Ik had zo voor je gehoopt dat het deze ronde raak zou zijn. Helaas kun je dit niet afdwingen hoe graag je ook zou willen. Ik weet zeker dat het jou en je vriend ook een keer overkomt. Jullie zijn in ieder geval al op de juiste weg in mmm. Ja en waarom het dan nog zolang moet duren, dat is met alles zo waar je hart vol van is. Probeer het de tijd te geven en vertrouw erop dat er ook voor jullie en klein wondertje bestaat. Meid kop op het komt goed echt.

Liefs Linda

hoi Bontrie,

ik weet hoe je je nu voelt, je denkt ook waar ligt het aan ik heb het zelfde zit nu ook in ronde 11 en wordt al naar als ik naar dat getal kijk, we willen zo graag en zonder die medische molen. ik ben al 37 en misschien lukt het daarom niet . terwijl ik elke maand mijn hele cyclus goed beleef en mijn lichaam voelt het aan als ik wil een kindje maar waarom lukt het dan niet??? jij zal dat gevoel ook wel hebben .
ik hoop dat het de volgende keer wel raak is ik hoor wel en lees verhalen dat het na een jaar wel lukt of zelf 2 jaar spontaan. die hoop moet ons overeind houden toch???
nu sterkte met alles. wij zitten nu in de klusweek en heb de 14e nod ( leuk valentijnskado indien geen red devils)
heel veel sterkte en probeer moed te vinden voor de volgende ronde(s)
bonus

Ik snap wat je mee maakt wij zijn ook vandaag doorgestuurd naar het zkh.
Het is deze maand ook niet gelukt ik kan ook wel janken.
Jullie heel veel sterkte.
groetjes sonja

hoi bontie

wat een kl zooi voor jou he.
mischien heb je er wat aan als ik je vertel dat de meeste stellen ps na een jaar zwanger raken waarom dat zo isjoost mag het weten.

jou is zon kleintje zeker wel gegunt en ik gun het jou samen met de andere dames het ook.
wees vooral niet bang dat het bij jou niet lukt want dan stel je het voor jezelf uit.

ik zal ook voor jou duimen.

liefs annieka

Terug
Bovenaan