Waarom is het ons niet gegunt?????

Allemaal bedankt voor jullie reacties!
Vanmiddag moeten we naar het ziekenhuis voor een echo,
ik ben wel heel erg benieuwd wat daar uit komt.

Ik ben zelf net naar de huisarts geweest heb een ontstoken knie. ( kan er ook nog wel bij) Moet  nu een week rust houden ( wel lekker even niet werken)

Liefs Bontrie

Bij ons duurt het ook al 13 maanden. We zijn vorige week voor het eerst naar het ziekenhuis geweest. Ken het gevoel Elke maand weer verdrietig.

Bianca

Goedemorgen
Ook ik ken het gevoel. Wij zitten nu in ronde 11 en bij ons is het ook nog niet gelukt.
Wel goed van je dat je naar de huisarts bent gegaan. Zelf ben ik hier nog niet over uit of ik dit al moet doen. Het is allemaal zo dubbel he.... Iedereen zegt je moet het loslaten het komt van zelf en een ander zegt ja je moet toch maar eens naar de huisarts gaan. Je hart zit er van vol en je bent er heel veel al niet continu mee bezig.
Ik wens je   heel veel sterkte en ik hoop dat jij en ik binnenkort ook kunnen zeggen dat een stralend babytje ons gegund is.
Liefs

Ja het ging wel goed.
Maar we snapte alleen niet zo goed waarom mijn vriend een echo moest laten maken.
Want we wisten al dat zijn ene bal in zijn lies zit. Ze zagen er volgens de arts wel goed uit. Dus dat is wel beter.
Nou moeten we weer twee weken wachten.
Schiet niet echt op.
Mijn vriend en ik hadden het er gistereven over DAt we nu al 4 maanden bezig zijn met die ziekenhuis bezoeken en dat we nu nog niks wijzer zijn. We willen gewoon weten of we zwanger kunnen worden en hoe. Maar hoeven we niet.
Maar goed we zullen nog wat  geduld moeten hebben.

Liefs Inge

heel vervelend voor jullie...en ook zeer vervelend dat jullie al zolang bij het ziekenhuis lopen....

maar het is nog steeds een feit dat het merendeel van de vrouwen pas zwanger wordt tussen de 1 en 2 jaar....
Geef de hoop dus niet op.....

En ik wil hier niemand ontmoedigen....maar als het zover is dat je zwanger bent, dan ben je er nog lang niet.....ik kan af en toe moeilijk relativeren dat er mensen zo wanhopig worden omdat ze in ronde wat dan ook zitten...

ik was vorig jaar in ronde 8 zwanger....en tuurlijk was ik super blij...helaas heeft ons sprookje maar 20 weken geduurd, tot we een echo kregen waardoor we erachter kwamen dat ons kindje niet levensvatbaar zou zijn

Dus meiden....ga niet bij de pakken neerzitten....

Inderdaad, gewoon moed houden hoe moeilijk het ook is.
Ik ben van de 1e pas na 22 rondes zwanger geraakt en afgelopen dinsdag waren we precies weer 2 jaar bezig voor de 2e.
Ben vorig jaar wel 2 keer zwanger geweest maar is allebei mis gegaan.
Ik weet echt hoe het is om elke maand teleurgesteld te worden maar hou de moed erin.

Heel veel succes en ik hoop dat je heel snel een positieve test hebt.

Hoi Inge!!!
Gewoon lekker alles eruit gooien hier...dan ben je het lekker kwijt en ik wens jullie heel veel sterkte en volhouden hoor!!!! Kijk wat je er straks voor terug krijgt!!!!
Liefs xxx

Terug
Bovenaan