Waarom nou toch?!!?!?!?!?!?!

bah, wat een onzekerheid weer.
gisterenavond moest ik plassen en bleek mijn afscheiding iets roze van kleur.
de vorige miskraam begon ook zo.
ik blijf nu maar kijken in mijn onderbroek of het is gestopt of erger word.
ik snap het niet....waarom nou toch? ik heb geen krampen ofzo.

zo, moest even van me afpraten.

O, wat word je daar onzeker van zeg!
Ik heb zelf ook in december een miskraam gehad.
En ben nu 5 weken zwanger. En ben nu ook bang bij elk pijntje of steekje. Maar hier gelukkig nog geen roze afscheiding of bloed. Ik hoop dat het goed mag gaan!!

He bah... Heb je gebeld naar de vk???
Die onzekerheid is zoooo erg. Ik ben voor het eerst zwanger, maar herken het kijken in mijn onderbroek wel. De eerste weken zijn zo spannend!
Sterkte hoor!

he meiden, bedankt voor jullie lieve reacties.
ik heb gisteren gebeld met de vk, ik mocht smiddags komen voor een echo. alles zag er goed uit, geen tekenen voor een mk.
misschien is mijn baarmoedermond dan toch heel erg doorbloed en is een kans op een bloeding erg groot.
maar......savonds rond 7 uur moest ik plassen en toen.....helder rood bloedverlies, dit kon niet goed zijn!!!! weer met de vk gebeld en die bevestigde dat dit niet goed kon zijn. vreselijk.....wat een tranen weer en wat een groot verdriet....krijg ik nou voor de 2e keer weer een miskraam?
maar....sinds die ene keer bloed, verlies ik opeens niks meer. wat is er toch aan de hand? ik wacht
nu even af en bel straks de vk weer, dan maar morgen weer voor een echo ofzo.
zijn er dames die dit herkennen?
liefs

oh bah dat is idd niet wat je hoopt .
Heel veel sterkte ermee en idd hoop op een goede afloop
Ik heb bij de jongste ook bloed verloren was rond 13 weken ik was zooo bang maar is toch goed gekomen dus ik hoop voor jou het zelfde :)

Terug
Bovenaan