Waarom nou toch?!!?!?!?!?!?!

hoi moi87

ik en van de aug mama kom ff hier spieken
ik heb met 9weken helder rood bloedverlies gehad wat wel 3dagen duurde
waren flinke bloedingen en ik dacht ook nou dit kan niet goed wezen.
alles toch goed bij mij en ik ben nu inmiddels 16weken en heb geen bloedverliesmeer.
schijnt vaker voor tekomen zonder dat het zh er iets over kan zeggen.
ik denk dat het wel goed zit aangezien je toch een mmoie echo had van bij je kleintje.
succes meid!!!

hoi yvon en mamacora....jullie geven mij toch weer lichte hoop. het kan dus wel?!
ik heb nu sinds gisteren oud bloed....hebben jullie dit ook gehad na de bloedingen?en hoe lang hield dit aan?

Hallo Moi87,

Ik ben een juli mama en lees toevallig je berichtje.. Ik hoop voor je dat het allemaal loos alarm is. Ik heb tot aan mijn 15 weken dagelijks bloedverlies gehad.. Echt verschrikkelijk dus ik herken je gevoel helemaal... Bel wanneer je je onzeker voelt gewoon naar de VK..
Oh ja wat als tip aan mijn gegeven werd was;
Veel water drinken en niet tillen!!! Oh ja en oppassen met gemeenschap en ontlasting... Geen druk zetten...

Heeeeeeel heeeeeeel veel succes meid!!

Hallo,

ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook wel bloed verloren. Niet lang, maar schrok wel. Uiteindelijk een gezond ventje geboren, dus het kan zeker goed gaan!
Hoe is het nu met je?
Succes!

Groetjes, Bloempje26

hoihoi,

Wat vervelend allemaal!!
Snap helemaal dat je elke keer als je naar de wc gaat in je onderbroek kijkt heo het is. doe ik ook word gek van de onzekerheid.
De VK zegt ook geen idee welke kant het op gaat mag maandag echo komen laten maken. Had ook vrijdag helder rood bloed en nu is hetwat oud bloed. Maar de onzekerheid blijft.
Dus snap het heel goed.

succes!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan